23 Nisan 2006

23 Nisan hatırası, Yunus 7 Cüceler'den Bilgili'yi oynadı, ama bugün Pazar olduğu için ben Akyaka'ya gidemedim, Deniz ve Erol gittiler. Dönüşte Göcek'teki şenliğe de uğrayacaklardı ama yağmur nedeniyle şenlik iptal olmuş, allahtan Murat arayıp haber verdi de boşu boşuna Göcek'e girmemiş oldular.

Geçen gün evimin balkonundan görülen manzara, Babadağ'la Mendos'u hep birbirine karıştırdığım için bu hangisi çıkaramadım. Ama güzel görünüyor. Öndeki apartmanlar olmasa daha iyi olacak ama, son üç yılda buralar ardarda yapılan binalarla doldu taştı.

Bugün hava yağmurlu geçti, halbuki sabahtan oldukça sıcaktı, hamur kabartma tozu almak için bakkala giderken terledim, dönerken üşüdüm böyle tuhaf bir hava. Yağmurlu havalarda belim ağrıyor o yüzden de canım sıkılıyor. 23 Nisan şerefine oğlanlara yaptığım muffinler de pek iyi olmadı, ona da canım sıkıldı ama neyse ki böreği doğru düzgün çıkartabildim fırından.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats