25 Nisan 2006



Bahçemiz çok güzel olacak, bugün neredeyse tüm gün bahçeyle uğraştık. Ben çok fazla bir şey yapamıyorum ama Erol sağolsun çalışıyor, bana da "şunu yap, bunu buraya koy" demek kalıyor (böylesi rahat oluyormuş yalnız). Yandaki inşaattan aldığımız taşlarla şekil yaptık. Yarın da çiçekleri ekeceğim, bir sürü çiçek alıyorum ama ek ek bitmiyor. Sebze bahçesi için de bir şeyler almak lazım, daha önce aldıklarımı dikemediğim için Hacer'e yollamıştım. Biber, patlıcan ve salatalık ekeceğim, salatalık çok eğlenceli bir bitki, yanına bir sopa dikip ip geriyorsun, böyle ipe sarılıyor.
Hava 33 dereceydi bugün, bizim burası daha serin ama Fethiye'nin içi sıcak, bankaya gittik de oradan biliyorum. Akşama kadar bahçeyle uğraşıp, bir de bankaya gittikten sonra, saatin 7 olduğunu ve evde yemek olmadığını farketmek hiç hoş olmadı tabii. Acele tarafından bir börek ve kısır yaptım. Hayatımda ilk defa kısır yapmama rağmen bayağı lezzetli bir şey oldu. Kısır tarifini, www.portakalagaci.com'dan aldım. Ben bir de kısırı yapması zor bir şey zannederdim ama kolaymış aslında. Yemekten sonra Yunus'u Akyaka'ya götürdük, gece yarısında da eve döndük. Dönerken kocaman bir yıldız gördüm, Erol Sirius ya da Vega olabilir dedi ama ben bir uydu olduğunu iddia ettim. Fazlasıyla parlak ve yakın görünüyordu çünkü. Göcek'te gökyüzü bir başka görünür zaten her zaman, İstanbul'da hep rüyalarıma girerdi.
Günler böyle geçip gidiyor, "Günler sarmal bir yay gibi" diye bir dize geldi şimdi aklıma, Enver Gökçe'nindi galiba hatırlayamadım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats