24 Temmuz 2008

GOOGLE ARAMALARI (Virgülüne dokunmadan)

matematik yazılısı için ne yapmam lazım korkuyorum

saç dökülünce ne yapalım

hamileyken ağrı kesici içilir mi

seda sayana ulaşma yolarlı

kedi antibiyotik

akciğerlerim ağrıyor

hasta oldum her tarafım ağrıyo

ummadığım çarşıdan kap%C

KEDİ NEŞESİ

yamyam uçak kazazedeleri

kedilerin yaşamımızdaki etkileri nelerdir

ben 44 yasindayim hala kimse yok hayatimda

kedi köpek bir arada yaşaması

abajur kağıdı nerden alınır

neyim eksik hey allahım

KEDİNİN GELMEMESİ İÇİN EVE

köpeğim dışarıya neden çıkmak istemiyor

suyun hayat oldugunu ispatlayan yazılar

bankaların son durumu ne,

şımarık bir çocuk dalga geçiyor hayat

tüpçü sloganları

anti depresanlarla iyileştim

her koyun kedi bacağına aslının anlamı

uyusam mı uyması

son durun

bir icat yapıldığı ilk haliyle kalırsa ne olur

kedileri tatile goturmemek

kedinin omurgası var mı

bir yönünden hoşlanmasanız da başka bir yönünden

filmde kalanlar ölüleri yiyerek

hiçbir ilacı içemiyorum kusuyorum neden

kan tahlilinde depresyon olduğu belli edebilirmi

bir günde kaç defa nefes alabiliriz

ensedeki topak kansermi

matematikten niçin korkuyorum

kanser haftasıyla ilgili bir sürü şiir

bu gün hava iyi biras

5 Comments:

At 8:49 ÖÖ, Blogger Sanem said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
At 10:44 ÖÖ, Blogger Delfina ; said...

ahahaha çok güldümm...matematik korkakları sarmış senin blogu devincim :)

 
At 12:09 ÖS, Blogger Sanem said...

:)) Çok hoş

 
At 3:23 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

nedense aklıma "sevgilim beni öptü hamile kalırmıyım güzin abla" cümlesi geldi :))

 
At 1:15 ÖS, Blogger zeya said...

heheh çok komik :)
Benimkilerde çıplak Zeya var.
Manyak mı ne?

Öpüyorum kocaman :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats