21 Ağustos 2008

Oğlum bana yazmış...

-.HAYAT.-

YENİK BAŞLIYORSUN BU KOCAMAN MACERAYA.
KORKMAK İŞTEN BİLE DEĞİL BİLİYORUM.
VAZGEÇME AMA SAKIN.
KOYVERME KENDİNİ KAYBETME.

DÜŞERSEN KALK GERİYE BAKMA SİLKİN.
YAŞADIĞIN HAYAT KİMİN.
HER KOŞULDAN TAT ÇIKARMAYA BAK.
KAFANI SADECE MUTLU OLMAYA TAK.

NELER DÜŞÜNDÜĞÜNÜ BİLİYORUM.
İÇİNDEKİ O DÜNYANI BİLİYORUM TANIYORUM.
KOŞMAK İSTİYORSUN ÖZGÜRLÜĞE.
YARADILIŞ GEREĞİ ANLIYORUM.

HİÇ BİR ZAMAN HAYIR DEMEDİN.
KAYBETME YORULMA BİLMEDİN.
BUNLARLA YAŞAMAYI ZORLANMAYI.
ZOR DA OLSA ÖĞRENDİN İŞTE.

KIVRANIRKEN ACILAR İÇİNDE.
GÜLÜMSEDİN BİZE DÖNÜP.
OLMAZI BAŞARDIN SAĞOL.
BU GÜNLERİ GÖRDÜĞÜMÜZ İÇİN VAROL.

5 Comments:

At 11:41 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Bir anne olarak şiiri okurken çok duygulandım,oğlunuzla birlikte güzel günler diliyorum.
Serpil

 
At 9:42 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Çok güzelmiş.. Bende çok beğendim..Gerçekten.

 
At 2:39 ÖS, Blogger Aslı Cin said...

Çok güzel ve anlamlı. Yıllar sonra hatırlayıp okuduğunuz da daha da anlamlı gelecek...

 
At 2:36 ÖÖ, Blogger yalnızlar kraliçesi said...

çok duygulandım, ana oğul hiç ayrılmayın, güzel günler görün...

 
At 8:06 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Dünyada bu duygudan daha yoğun ne olabilir diye düşünüyor değil mi insan? Elde edilmeyince bilinmiyor, yaşanmadıkça anlaşılamıyor ama öyle işte! Allah hiçbir evladı anasından babasından, ana babayı da evladından ayırmasın amin.

Bu arada ölmeden önce okunması gereken kitapların o kadarını okumak...Tebrik ederim :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats