06 Kasım 2008

Gezelim, görelim





İstanbul'dan gelen canım arkadaşlarım, beni bir gün boyunca bir sürü gezdirdiler. Önce Letoon, ardından Patara ören yerlerini gezdik. Ben taş toprak gezmeye bayılırım. Sonra da güzel bir yemek yiyip eve döndük. Epey yoruldum ama değdi valla. Üstte görülen tiyatronun tepesinden aşağı inmeyi de başardım bu arada.
Günler değişmiş olmakla birlikte aynı. Resim kursuna başladık Halk Eğitim'de, ben yarın kurabiye-pasta yapımı kursunun toplantısına gideceğim. Herhalde malzemeleri filan söyleyecekler. Bugün kışlık odun, kömürü de aldım, geçen sene verdiğim paranın yaklaşık bir misli fazlasına. Odun aynı ama kömür aşırı zam yemiş durumda. Havalar sıcak gidiyor, daha sobayı bile kurmadık gerçi.
Sağlığım da iyi şimdilik.
Not: Yan tarafta fotoğrafların hakkı mahfuz değildir dedim ama burada yayınladığım gün batımı ve tiyatro fotoğraflarının hakları bütünüyle mahfuzdur. Kullanırsanız Hale sizi mahkemeye verir haberiniz olsun.




0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats