28 Ocak 2008

Bugün arkadaşlarla Kayaköy'e gittik. Cinbal'de mangal yapıp söylemesi ayıp bir sürü et yedik. Altı yıldır Fethiye'de olmama rağmen Cinbal'e ilk gidişimdi. Sonra da Çalış'a gidip çay içip okey oynayalım dedik. Neyse efendim geldik Çalış'a, arabadan indik yürüyorduk ki ayağım bir yere takıldı ve güm kendimi yerde buldum. Kafayı fena bindirdim betona. Neyse ki yanımdakilerden biri doktor biri hemşireydi de hemen ilk yardımı yaptılar. Kafayı yardık yani. Dikişlik bir durum yok ama bayağı bir yaralanmışım. Neyse o kadar mühim bir durum yok ama canım fena acıdı, bir de korktum bir yerimi kırıldı mı diye. Böylece kemiklerin sağlamlığını da test etmiş olduk bir yerde. Oturduk çay kahve içtik ama tadımız kaçtı tabi, kalktık eve geldik. İnsanlar da üzüldü valla. Ben de anlamadım nasıl o kadar şiddetli düştüğümü. Bir süre yerden kalkamadım acıdan. Neyse iyiyim şimdi. Beni o halde gören Jale Hanım Sultan küçük çaplı bir kriz geçirdi haliyle. Yazık ya üzülüyorum kadına bir yandan da. Bu yaşında neler geldi başına valla. Deniz efendi de hemen dışarı çıkmayı yasakladı. Neymiş bir daha onsuz sokağa çıkmayacakmışım.
Yarın sabah uçuyorum yine İstanbul'a. İstanbul'da da yoğun kar yağışı veriyor meteoroloji. Dötümüz donacak bakalım. Burada dışarıda yemek ye, git orda it gibi titre oluyor tabii. İnsan güzel şeylere ve de güzel havalara çabuk alışıyor. 17. kemo olacak. Neyse, dayandığımız yere kadar gidecek, bir şikayetim yoktur.

7 Comments:

At 9:54 ÖÖ, Blogger Dilek35 said...

geçmiş olsun devincim ucuz atlatmışsın iyiki kırık yok bide onla uğraşacaktın çok güzel geçmiş haftasonun piknik falan egenin avantajları kış gününde dışarıda piknik yapılabiliyor buralarda öyleydi hafta sonu kendine dikkat et

At 10:50 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Geçmiş olsun, dikkat et kendine..
Döndüğünde seni Kargıya Yörük Müzesine kahvaltıya götürmek istiyorum..İstanbuldaki karlı havanın acısını Fethiyede çıkarırız böylece..Hemen normal şeyler yiyemiyorsun biliyorum yazdıklarından ama sen ne zaman gezmeye müsait olursan o zaman gideriz tamam mı..?

At 7:22 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Aaaa inanamıyorum ya, yazdıklarımın hepsi sunucu bulunamıyor dedi ve gitti :(((((

İlk önce toplu okuduklarımdan yorum özetleri vereyim. O adamlara bayıldım, arka fon müzik harika ama ne o tipler öyle :) Paylaştığın için teşekkürler. Din konusunda yapılan esprilere , espri yapabilme zihniyetine bayılıyorum.

Kayaköy için çok uzun yazmıştım. Balayında oradaydık ya, ben asortik bir şekilde yürüyüş modunda gelmişim oraya dediler ki KAyaköy'den Ölüdeniz'e giden bir sahil patikası var. Hadi biz yola koyulduk tabi ki grup şeklinde falan değiliz benim koca ve ben şeklindeyiz. Sonra önümüzden giden birkaç kişiyi izlerken onları da kaybettik falan filan derken okları takip kendimizi acayip bir yerlerde ciddi derecede kaya tırmanışı yaparken bulduk. Avrupalı maceracı zihniyeti yok tabi bende, başladım telaşa burada kurtlar kuşlar leşimizi yiyecekkkk modundayım bir de seyretmişiz salak salak Türk filmlerini, kıza tecavüz ederler sevgilisini denize atarlar şeklinde. Neyse , sonunda yuvarlanarak (!) bir sahile indik, bir tekne durmuş bizi kurtardılar, benim terlikler de o sahilde yadigar olarak kaldılar :) Elimizeki çantayı bile suyun içinde nasıl yüzerek götürmüştük ve adam şöyle demişti hiç unutmuyorum " Abla bu kadar yıldır buralarda yaşıyorum ama hiç o dağlardan buraya inen birilerini görmedim." :)

Geçmiş olsun denilecek şeyleri bir araya koyayım. Geçmiş olsun demekle hiç bir sorun çözülmüyor ve hatta bazen insan geçmiş olsun diyene de tilt kapıyor farkındayım ama ne diyeceğimi bilemedim :( Allah kolaylık versin, biran evvel gel de haberlerini alalım. Sağlıcakla kal Devin :)))

At 9:15 ÖS, Blogger zeya said...

Geçmiş olsun. Dİkkat et kendine.
Kar öyle abartıldığı gibi değil yağmurdan hallice :)
Ama çok soğuk kalın gel :)
Öpüyorum

At 8:50 ÖS, Blogger devin said...

Döndüm, fena değil ama yorgunum. Bütün yorumlar için teşekkür ediyorum.

Dilek, hakikaten kırık olmaması büyük şans oldu, verilmiş sadakam varmış.

Asortik,
Bir on gün sonra yiyip içer duruma geliyorum, gideriz o zaman, çok sevinirim.

Kedicim,
Sağol güzel dileklerin için. Kayaköy maceranız da komik olmuş ama bir o kadar da tehlike atlatmışsınız. Ben de sana geçmiş olsun diyeyim :)

Zeyacım,
Valla kalın giyindim ama yine de dondum yahu. Alıştık buraya ne diyeyim :)

Daha önceki postlarıma yorum bırakan Asuman Gencol arkadaşıma da teşekkür ederim. Asumancım seni ziyaret edeyim dedim ama blogun şifreli, eğer okumamı istersen bana bir davetiye yolla olur mu? Yollamazsan da kızıp alınmayacağımı bil.

Sizi seviyorum, öpüyorum ve hatta mıncıklıyorum :))

Devin

At 4:55 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Canım güzel havalar ve doğa tam terapi gibi gelir insana.Sen de keyif yapmayı bilen bir hatunsun. Olmuşlar olmuş,uflar olmuş gitti bitti. Bir daha olmasın artık geçmişler olsun yazmayacağım yüreğimden geçecek ki diyorum çünkü. Herşey toz olup uçacak.Gün gelecek o resimdeki gibi denizde bira içeceğiz. Sözün var hatun sakın unutma :)

At 6:22 ÖS, Blogger devin said...

Edacım,

Valla kafa sağlammış :)
Sözümü unutur muyum? Hele bir yaz gelsin, tutarız bi tekne oh değme keyfimize yaparız.