10 Ocak 2008


19 Ocak'ta,Saat Üçte,Aynı Yerde...
Dostumuz, canımız, hakikat anlatıcımız, sevgili Hrant'ımızdan ayrılalı tam bir yıl oldu. Koca bir yıl Hrant'ın gidişiyle hayatımızdan eksilen renklerinyasını tutmakla geçti. Bizler bu ülkenin yurttaşları olarak, güvercin tedirginliğinde, gerçek failleri bulunmamış suikastlarla birarada yaşamaya alışmak istemiyoruz. Bu akıl almaz cinayettenn efret üretmeyen onurlu kalabalıklar olarak,
bebeklerden katil yaratan karanlığa ışık düşürmek için, ülkemizin aydınlık geleceğines ahip çıkmak için, büyük acımızın yükünü birlikte taşımak için, adalet için, barış için, kardeşlik için,Hrant Dink davasının mağdurları ve takipçileri olarak 19 Ocak Cumartesi günü yeniden buluşuyoruz. Din, dil, ırk, cinsiyet,siyasi görüş farkı gözetmeden, halkların kardeşliğine inanan tüm yurttaşlar yanyana geliyoruz.
Hrant İçin, Adalet İçin,19 Ocak'ta, Saat Üçte, Aynı Yerde...
www.benhayattayken.blogspot.com adresinden aynen aldım.
Bana kızmayacağını umuyorum.

3 Comments:

At 11:53 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

İyiki de ekledin de haberimiz oldu sonuna kadar aynı yerde tek yürek birtanem

 
At 6:11 ÖS, Blogger benhayattayken said...

kızmak ne kelime: teşekkür ederim.

 
At 11:07 ÖS, Blogger devin said...

Edacım,
Ben gidemeyeceğim siz orada olun.

Erhan bey,
Bazen öyle güzel yazılıyor ki bazı şeyler yenisini yazmaya gerek kalmıyor. Ben teşekkür ederim esas.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats