06 Ocak 2008


İstanbul böyle olsaydı hoş olacaktı ama, yeğenimin bildirdiğine göre kar kalkmış. Buralar çok soğuk sıkı giyin gel, orası gibi zannetme diye tembih geçip duruyorlar zaten. Ben de kalın bir kazak, atkı ve bere çıkardım. Burada hala svetşört üstü ince kabanla dolaşıyoruz ama geceler bayağı bir soğuk.

Yarın tomografileri Doktorum Ömerime götüreceğim. Aslında o devam kararını verdi ama bir baksın bakalım. Bu defa sıfıra inmeden bırakmayacak bu işi gibi görünüyor. Ben de öyle düşünüyorum zaten. Neyse bindik bir alamete sonuna kadar gidelim bakalım.

3 Comments:

At 1:08 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Canım benim evet bitti kar ama olsun yağar yine senden güzel haberler bekliyorum yeni yedek nomla mesaj attım sana mailden de ulaşmaya çalıştım bilgine birtanem sevgiler güzel haberler

 
At 9:35 ÖÖ, Blogger Dilek35 said...

merhaba devin hanım bloğunuza asortik krepin arkadaş listesinden ulaştım ve tüm yazılarınızı okudum çok etkilendim hayata tutunuşunuz güzel yüreğiniz herşeye rağmen yaşamdan zevk alışınız beni çok etkiledi ben inanıyorumki herşey istediğiniz gibi olacak sizi takip etmeye devam edeceğim yaşıtız bende izmirin şirin bir sahil kasabasında oturuyorum deniz balık tabii yanında rakı en sevdiğim şeyler bloğumdada bol bol resimli olarak paylaşıyorum arkadaşlarımla beni ziyaret etmek isterseniz meal adresim yelkencister@gmail.com bloğum şifreli bana meal atıp adresinizi verirsenizdavetiye gönderirim hoşçakalın

 
At 11:56 ÖS, Blogger devin said...

Edacım,

Gittim geldim. Herşey şimdilik yolunda. Yorgunum haliyle. Mesajını da aldım, ekledim yeni numaranı.
Çok öpüyorum. Maillere dönemedim, birkaç gün dinlenicem.
Seni seviyorum tatlım.
Ömi'ye selam.
Devin

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats