18 Aralık 2007

Cuma günü çok hasta oldum yahu. Geceyi çok kötü geçirdim ve aşırı bir baş ağrısıyla uyandım. Herhalde gece karabasan filan gördüm, ne olduğunu hatırlamıyorum ama çok fenaydı her şey. Baş ağrısına bir de şimdiye kadar olmayan berbat, pis bir halsizlik eklenince hastaneyi boyladım. Yani halsizlik her zaman oluyor ama bu kadarı olmamıştı. Neyse kafa tomografisi çekildi ve temiz çıktı. Ben tabii çektirmem filan diye tutturdum ama beni dinleyen kim? Bir de dekort yedim kendime geldim! Valla 15 kere kemoterapi oldum yahu, doktorumun dediği gibi artık her genç kızın başına gelir böyle şeyler. Bakalım yeni randevu 8 Ocak'ta, 27 Aralık'ta da karaciğerin durumuna bakılacak, eğer istedikleri gibi bir cevap varsa bitirecekler kemoyu. Ben de artık bitsin istiyorum ne yalan söyleyeyim. Yani yeni bir alevlenmeye kadar biraz dinlenmek istiyorum. Neyse, doktorumuz ne derse onu yapacağız. Devam derse kös kös devam edeceğiz.
Cumartesi-Pazar hiç çıkmadım evden. Yattım dinlendim. Bugün biraz daha iyiyim bir de karnımı doyurabilsem tam süper olacak. Neyse bir kaç gün daha aç oturacağız bakalım.
Yarın evde temizlik var, odamdan çıkmayı hiç düşünmüyorum valla. Bayramda yeğenler geliyor, eh ev de bir bayram temizliği istiyor haliyle. Dört gün bayram ev şenlikli olacak hiç değilse. Gerçi kurban bayramlarını oldum olası sevmem, hiç bayram gibi gelmez bana.
Fethiye iki gündür güneşli şükür. Hava da çok soğuk değil. Deniz'in bütün itirazlarına rağmen yakıyorum ama sobayı. İnsan oturunca üşüyor çünkü.

2 Comments:

At 2:50 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Soba yakmak, Fethiye...İnsanın öyle hoşuna gidiyor ki Devin. Neyse, geçmiş olsun tabi bir de. Ben de aynen ateş, baş ağrısı, iğrenç bir boğaz enfeksiyonu şeklindeyim. Sanırım zamanı :( Bayram konusunda katılıyorum. Ne bayramı yahu, kan akıtılarak bayram mı yapılırmış diyesim var, bir tam tamlarımız eksik bana onu düşündürüyor ne yazık ki :( İyi buluşmalar diyeyim ben de :) Umarım kemo'nun bitmesi müjdesini de alırsın.

 
At 12:08 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Geçmiş olsun. Dikkat et kendine.
Burası buzz gibi güneşli Fethiye2yi kıskanıyoruz valla :):)
Ne olursa olsun bayram güzeldir 5 gün tatilim ya ondan :):)
Öpüyorum seni :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats