25 Kasım 2007

Hakikaten iyi filmdi. İstanbul'a gitmeden, digitürk'ün salonlarından alıp seyretmiştim biriken puanlarla. Bu puan işi iyi oluyor, bedavadan film seyrediyorsun. Oscar adayı filmleri çok sevmem, oscar alanları da pek sevmem ama bu iyiydi, zaten alamadı oscarı da. Yabancılaşma ve kapitalizm üzerine seyrettiğim en sıkı filmlerden biriydi diyebilirim.
Cumartesi günü eczacı aradı ve artık SSK'lı olmadığımı haber verdi. Gerçekten de kesilmiş hem maaşım hem de SSK ama kesilmesi için hiçbir sebep yok ortada. Ben babamdan sigortalıyım ve ne evlendim, ne işe girdim ne de başka bir şey. Cuma akşamına kadar da sigortalıydım yani. İki gündür canım çok sıkkın bu yüzden. Ortada bir yanlışlık olduğu çok belli ama şimdi bir deli kuyuya atmıştır taşı, çıkart çıkartabilirsen. Ben maaşında filan değilim ama sağlık işi çok önemli. Üç haftada bir beş bin liralık reçete yazılıyor bana. Yarın arayacağız bakalım neden kesilmiş öğreneceğiz. Nasıl düzelecek bilmem, aileden birine Ankara yolları görünecek muhtemelen. Bunun dışında yeni bir şey yok. Günler aynı geçip duruyor, havalar da güzel gidiyor, akşama kadar soba filan yakmıyoruz. Dün bir arkadaşım geldi İstanbul'dan. Meğerse ablası Fethiye'de yaşıyormuş ama yine İstanbul'a taşınıyormuş tekrar. Ablasını taşımaya gelmiş, bir gece bizde kalacak. Ablasını yolcu etmeye gitti şimdi. Yarın belki çıkar gezeriz birlikte, Ölüdeniz'e filan kaçarız. Kayaköy'ü özledim, ne zamandır gitmiyorum, belki Kaya'ya çıkarız.
Bugün Radikal 2'de bir yazım yayınlandı. Adımı görünce pek sevindim.
İşte böyle, bu sigorta işine çok takıldı kafam. Hafta sonu olduğu için öğrenemedik de ne olduğunu. Eğer iş uzarsa ne yaparız bilmiyorum. Yani mutlaka bir yolu bulunur ama bir kere de bir aksilik çıkmasın bir işte yahu.

4 Comments:

At 2:03 ÖÖ, Blogger zeya said...

Sigorta işi ne oldu. Umarım kısa sürede çözersin sorunu. Ne anlamsız bişey durup dururken.
Radikal 2'demi çıktı yazın? harika.
Umarım sigorta işini halletmişsindir şimdiye Ölüdeniz keyfi yapıyorsundur. Öpüyorum :)

 
At 8:36 ÖÖ, Blogger evinkedisi said...

Devin merhaba...

Sigorta işini ben de merak ettim ve sıkıntına katılmamak mümkün değil. Radikal 2'de çıkan yazın için tebrik ederim.

Oscar'lı filmlere gelince...Yazdıklarına katılıyorum. İki gün önce Aviator dı sanırım, LEonardo Di Caprio'nun Amerika'daki uçak hastası bir milyarderin hayatını oynadığı bir film kiraladık. 5 Oscar!!! Verilen mesaj neydi? Çok zenginsen önünde duramayacak olan yoktur mu? Zenginlik de bir yere kadar psikolojik olaraka sorunların varsa sen bir hiç misin mi? Bütün ünlülerin biraraya toplandığı, elden gelen en yapmacık ortamların yaratıldığı bir çizgi roman tarzı filmdi.

Babil ve Crash'in yönetmeni aynıydı sanırım, yanılıyor da olabilirim ama ben böyle dört beş hayat hikayesinin birarada gittiği ve sonra bir şekilde birleştiği filmleri çok daha derin buluyorum.

Umarım, herşey düzelir. Ve bu Ankara'ya yol gözükmeden gerçekleşir.

 
At 8:02 ÖS, Blogger devin said...

Selamlar arkadaşlar,

Sigorta işi çözüldü. Çok şükür uzamadan hallettik meseleyi.

Öpüyorum

 
At 12:23 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Aman iyi bari canım içime dert oldu devlet işi uzamaz umarım diyordum canım. Babel de cidden güzel filmdi içim acıdı çaresizliklerine ve fakir ülkelere de ayrıca çok üzüldüm dü

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats