06 Kasım 2007

Sonunda güneş açtı. Alışık değiliz Kasım'ın başında filan kapalı havalara, ruhumuz sıkılır, bunalırız. İki gündür fırtına, yağmur, şimşek, şimdi günlük güneşlik, seviyorum bu memleketi vesselam. İstanbul'dan geldiğimden beri öküz modunda yatıyorum. Bedenen yeni bir sıkıntım yok hani ama ne bileyim bir ruh sıkıntısı, bir boşluk hissi. Hiçbir şey yapmadan oturmaktan bunaldım muhtemelen. Şeytan diyor boşver kolu molu al eline yünlerini onu bunu, otur yap ama sonra davul gibi şişiyor kol yahu. Bugün odunumuz, kömürümüz de geldi, tabii onlar gelince benim de sobayı kurup yakasım geldi.
Yarın çıkayım şu evden bir çarşıya filan gideyim, hoş gidince ne yapacağım bilmem ama işte maksat gezmek olsun. Belki goblen alırım küçük bir tane, onu işlerim. Doktorumu aradım sızlanma hakkımı kullanacağım, içim sıkılıyor filan diye, sen o hakkı geçen sene kaybettin, öyle bir kartın yok diye dalga geçiyor benimle. Dedim çabuk bana bir sevgili bul, şöyle mazohist tarafından olması lazım, bir de dedim tabii yanında da östrojen lazım. Haliyle yok bana östrojen filan, bir eğlencemiz vardı hayatta o da gitti :)
Ben en iyisi çay içeyim.

2 Comments:

At 10:24 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Özledim seni..Görüşemesekte burda olduğunu bilmek güzel oluyor.Bu hafta kaçamak yapacağım ararım mutlaka..
Görüşünce sanal dedikodu da yapalım olur mu?

 
At 5:54 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Devin;

İyi ki varsın ve yazıyorsun, yazdıklarını Fethiye'de yaptığımız pansiyonlu sırt çantalı balayımızı yad ederek okuyorum. Acaba, yıllar önce şu an oturduğun yerlerden geçtik mi diye düşünüyorum. Fethiye ne kadar yer ki zaten. Skuba dalış dersleri veren bir kursta eşim sınavını vermişti. Beni sorma ben beş metre denizde rapunzel saçlarımla (yosun gibilerdi suyun altında) boğuluyordum. Incubater'ı ağzıma alınca düğmesini basma bölümünü es geçmişim de :)Sen yaz, belki hepsine yorum giremesem bile okunduğundan da emin ol :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats