04 Ekim 2007


Bugün saat 15:00 civarları evimin penceresinden ve balkondan gökyüzünün hali. Bir yağmur, bir fırtına, gökler gürledi, şimşekler çaktı, yıldırımlar düştü. Şimdi ortalık süt liman. Ne zamandır olmuyordu böyle, hepimize iyi geldi. Fethiye'ye ilk geldiğim kış durmadan yağmur yağmıştı halbuki. Geçen kış sayılıdır, global ısınmadan buralar da alıyor payını işte. Buraların en güzel aylarıdır aslında Eylül-Ekim ayları. Kasım ortalarına doğru yavaş yavaş soğumaya başlar havalar. Toplasan üç ay bir kış olur, sonra yine ısınır ortalık. Seviyorum ben sıcağı işte ne yapayım, soğukla hiç başım hoş değil. Birazcık soğuk olsun hemen giyerim hırkayı çorabı. Yazacak pek bir şey yok işte. Günler birbirinin aynı geçiyor. Deniz efeyle uğraşıp duruyoruz, dersiydi, kursuydu, soru çözmesiydi, oydu buydu. Sabah kalkıyorum, kahvaltı ediyorum, internette gazetelere bakıyorum, mailleri okuyorum. Sonra aşağı annemin yanına iniyorum. Bir Türk kahvesi içip dedikodu ediyorum. Odama çıkıyorum, taşlarımı boyuyorum. Deniz bey okuldan geliyor, onla uğraşıyorum. Televizyon seyretmiyorum hiç gündüz. Şimdi Mymax'de gece 12'de bir dizi var ona takılıyorum, sonra da uyuyorum. Bir günün özetidir ve hemen her gün aynı geçmektedir. Bir şikayetim de yoktur.

4 Comments:

At 11:38 ÖS, Anonymous Adsız said...

Taşları görcem yine :) canım da kahve istedi bebeğim ya şu dizinin adını saatini atsana aynı anda izleyim berabermiş gibi :) öptüm

 
At 12:41 ÖÖ, Blogger zeya said...

yarın sabah bir arkadaşım Fethiye'ye tatile gidiyor. Ben de bilmiş bilmiş burada okuyup Denize bile giriliyor hava sıcak dedim. O fırtına da beni boğacak sanırım :):)
Dersler kurslar sistem gititkçe zorlaşıyor. Benim yiğenim daha 6. sınıfta her gün hocalar testler stres halinde. İşleri zor valla.
İnşallah en iyisi olur hepsi için.
Çook öpüyorum.
Görüşürüzzz

 
At 1:22 ÖÖ, Blogger Sanem said...

Özlemişim okumayı :)

 
At 11:38 ÖÖ, Blogger devin said...

Edacım,
Dizinin adı Hack, Mymax'de her gece 12'de yayınlanıyor.

Zeyacım,
Merak etme, şu an hava günlük güneşlik, arkadaşın dilediği gibi girebilir denize :)

Sanemcim,
Teşekkür ederim :)

Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats