25 Eylül 2007

Bu sezon tek takıldığım dizi Bıçak Sırtı olacak herhalde. Üç bölümdür seyrediyorum, daha sıkılmadım. Bakalım, nasıl olsa bir yerden bir yerden salak sepet bir hale bürünür, ben de bırakırım seyretmeyi, gittiği yere kadar gitsin. Oyunculuklar iyi, senaryo fena değil, en azından feci mantık hataları pek yok. Ali'nin bir kan damlasıyla masum olduğunun ispat edilip anında salıverilmesi dışında tabii. Neyse, o kadarı olur artık diyoruz ve fazla kurcalamıyoruz.
Bütün gün yatıp taş boyadım yine. Canım başka bir şey yapmak istemiyor. Yorgunum çok. Evdeki ergen de tepemin tasını fena halde attırmakla meşgul sürekli. Bu yaşlarda hep böyle mi oluyorlar, yoksa benimki mi böyle bilmiyorum ama inanılmaz özensiz, bencil ve gıcık olduğunu söyleyebilirim. Keşke hep şöyle beş yaşında filan kalsalar valla.
Hafta sonu abimler geliyormuş. Ablam da gelecek, eh iyi olur, annem sevinir, ben de yeğeni görmüş olurum işte. Bizden uzak büyüyor, üzülüyorum biraz ama ne yapalım. Üzerimde bir sıkıntı hali var. Kanser olduğum için olabilir mi acaba :)

6 Comments:

At 7:55 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Kanser olduğun için değil bence..Bak hepimizde bir sıkıntı var.Mevsimsel :)

Bir arkadaşın annesi bir şey demişti..Kaşı kaşı diye ama..
Neresiydi unuttum :)

Bulaşıcı bu sıkıntılı mevsimsel hal ha!!

 
At 2:26 ÖS, Anonymous Adsız said...

Valla bebeğim aynı fikirdeyim. Bizim bir arkadaşın abisinin tanıdığı senaristlerden konuşmuştuk hatta anımsarsan, bu sezon tüm dizileri silip geçecek demiş ve haklı da bence.

 
At 10:56 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Ne güzel bir dizi değil mi? Bir de yıllardır tanıdığımız aile dostumuzun bu dizide oynaması bizi fena bağladı bu diziye. Baba rolündeki Tugrul Çetiner.
Bu sene dizi seyretmeyeceğim lafını yedirdi bana :):)
Sıkıntı kanserden değil mevsim değişikliğinden vücuttaki mutluluk hormonları azalıyor bu mevsim. Öyleyse bol bol çikolata, muz ve patates yemek lazım. Alınan kilolardan sorumlu değilim valla :):)
Öpüyorum
ps:Sizin evdeki ergene karşılık bizde ön ergenlik çağına girdiğini iddia eden bir yiğen var. Biz belirtilerini henüz görmedik.Allah kolaylık versin!!

 
At 12:44 ÖS, Blogger ayci said...

valla bende izlemek istiyordum - ama zamannn nerdee?

 
At 4:59 ÖS, Blogger devin said...

Asortikçim,
Kendime derhal bir kurs bulmam lazım geliyor :)Bütün gün evde oturmaktan da sıkılmış olabilirim tabii.

Edacım,
Güzel dizi valla. Bakalım sonunda sapıtmasınlar da.

Zeyacım,
Geçen baktım reyting sıralamasında 8. olmuş ancak :) Kaliteli yapımlar pek iş yapmaz bu piyasada, hayırlısı bakalım.

Ayçi,
Eh, bazen de zaman bulamaz insan :)

Öptüm hepinizi.

Devin

 
At 11:07 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Takı mı? Nasıl bir şey?
Söyle de bir araştırayım :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats