20 Eylül 2007

Eve yeni geldim. Birazcık yorgunum o yüzden uzun uzun yazamayacağım. Ama şunu söylemeliyim, hayatımın en mutlu günlerinden birini yaşadım, şöyle söyleyeyim ki bu kadar bir de oğlumu dünyaya getirdiğim gün sevinmiştim.
Haberler yarın, gerçi Edacım yazmış uzun uzun ama bir de benden dinleyin bakalım.
Herkese çok çok teşekkür ederim, tek tek yorum yazamadığım ve bloglarında bizden bahseden herkese de çok çok teşekkür ediyorum.
Beni o kadar mutlu ettiniz ki...
Edacım sen de, seni tanıdığım için inan çok sevindim ve mutlu oldum.
Artık yarın uzun uzun yazacağım. Şimdi biraz uyumam gerek :)

6 Comments:

At 1:59 ÖÖ, Blogger sad-ece said...

Devin hanım,
çok çok geçmiş olsun..
Acil şifalar diliyorum...
sevgiler.

 
At 3:25 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Aşkım o onur bana ait güzeller güzeli sıcak insan. İnsan gibi insan can dostum benim :) Sen uyu dinlen ben sana raporları mail attım acele etme herkese dönerim ben tatlım sen sakın yorma kendini emi. Seni çok seviyorum minik patim benim.Edi ve Kedi :)

 
At 9:54 ÖÖ, Blogger BALDAN TATLI said...

İyice dinlen Sevgili Devin. Bu tür olaylar senin sağlığına kavuşmanda biraz olsun pozitiflik sağlıyabiliyorsa ne mutlu bizlere. Bizlerin yapabildiği anca bu kadar. Keşke daha fazla birşeyler elden gelebilse. Sevgiyle kal.

 
At 11:22 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Keşke yanında olabilseydim .. Hem İstanbulda hem de seninle :)

 
At 11:34 ÖÖ, Blogger berfin said...

Güzel insan hoşgelmişsin. Biz seni bekleriz sen dinlenmene bak.

 
At 12:14 ÖÖ, Blogger Fifi Croissant said...

umarım daha iyi hissediyorsunuzdur.

sevgiler

m

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats