05 Eylül 2007

İşte İstikbal Mobilya'ya paranın yattığına dair dekont arkadaşlar. Yani bu iş gerçek :) Koltuklar hafta sonuna kadar hastaneye teslim edilecekmiş. Gereken yerlerle konuşuldu ve adresler, telefonlar verildi. Diğer özel kemoterapi koltuğu da muhtemelen hafta sonuna kadar gider. Evet arkadaşlar, bu blog işi gerçekten büyülü bir işmiş... Bunu bizzat kendisi de bir blog yazarı olan meleğimiz söylüyor. İnşallah kalan son iki kemoterapimi çok daha rahat koşullarda olacağım. Sizlerin emekleri sayesinde oraya gelen bütün hastalar da artık çok çok rahat edecekler. Gittiğimde mutlaka fotoğraf çekip sizlerle paylaşacağım.

Ay çok mutluyum ya... Bugün muhtemelen bir sürü iyi hücre dolaşıma girmiştir vücudumda...

6 Comments:

At 5:08 ÖS, Blogger Aslı Cin said...

Devin, halloldu mu?

İnanamıyorum, çok çok çok sevindim :)))

 
At 6:02 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

İnanmıyorummmmmmmm..
Harikasın,harikasınız,harikalar...
Ne diyeyim..Büroda ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.

Bu eksikliği bizlerle paylaşan Devin'e, tüm bloglara yorum yazarak duyuran Eda'ya ve ilgili ilgisiz yardımcı olan tüm blogçulara teşekkürler..

 
At 6:22 ÖS, Anonymous Adsız said...

Devin Hanım, böyle bir organizasyonu başlatıp sonuçlandırdığınız için sizi tebrik ederim. Ne yalan söyleyim, bende bu blog işinin büyüsüne hayran kaldım gerçekten. Nice yardımlaşmalara vesile olması dileğiyle...Selamlar

 
At 7:06 ÖS, Blogger Charm said...

Uğraştığınız sürecin ne kadar zorlu olduğunu, ne süreçlerden geçtiğinizi, ne çabalar harcandığını... Akan her damla ilacın, Allah'ım ne olur şifa olsun diye kalbimi söke söke damladığını bilirim...

Bütün bu emeklerinizin karşılığını sağlıkla görmeniz dileğiyle...

 
At 7:59 ÖS, Blogger es said...

bazen sadece istemek yetiyormuş demekki sevgili devin..uzun zamandır sevinç gözyaşları dökmemiştim buna vesile oldugun için hem sana hemde bağışları yapan meleklere teşekkürlerimi sunuyorum...
sadece istemek yetiyor...
inanamıyorum yaa..

 
At 8:27 ÖS, Blogger devin said...

Evet, bazen sadece istemek yetiyormuş hakikaten de...
Duygularımı sizlere anlatmama imkan ihtimal yok ama aynısını hissettiğinizi ve paylaştığınızı biliyorum sevgili arkadaşlarım. Böyle bir şeyi hayal bile etmemiştim inanın bana. Uzun sürecek bir maraton bekliyordum :) Alındı koltuklar ve yarın bir tanesi gidiyor bile yahu. Birazdan koltukların resimlerini koyacağım ama blogger pek yavaş açılıyor bugün. Belki gece geç bir vakitte koyarım hani daha tenha olur ortalık :)
Valla dans edesim var...

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats