04 Eylül 2007

HAYDİ BAKALIM

Sevgili Dostlar,

Sevgili Eda’yla yaptığımız yazışmalar ve gelen yorumlar sonucunda kampanya hesabıyla ilgili bir karar verdim.
Şimdi, takip edenler bilir sevgili arkadaşımız ve bu kampanyanın öncü ayağı asortikkrep yeğeninin sünneti için Çanakkale’ye gitti ve bir hafta kadar orada kalacak. O yüzden bir üçüncü insan bulup resmi kampanya hesabı açtırma işi çok uzayacak. O döndükten sonra da bunun hesabıydı, kaymakamlığıydı bir hafta daha geçecek. Bense işin ateşi sönmeden bir şeyler yapmak istiyorum bu konuda.
O yüzden sizlere kendi banka hesabımı vermek istiyorum. Emin olun ki, göndereceğiniz her kuruşun hesabını gün gün bu siteden vereceğim. Zaten kendi adıma olduğu için ve Türkiye sınırları içinde bu isimde benden başka bir kişi bulunmadığından, bir kuşku anında, beni elinizle koymuş gibi bulma şansına sahipsiniz. Muhtarlığa filan kaydım var yani :) Ayrıca yine asortik’le şahsen tanıştığımızı ve oturduğum yeri, telefonumu bildiğini de ekleyeyim. Bunları bir güven sorunu olmasın diye yazıyorum. Güven sorunu olması çok normaldir, bundan hiçbir şekilde alınıp küsmeyeceğimi de eklemek istiyorum tabii. Bir de tabii 10 kemoterapiden sonra bir yere kaçacak halim de pek yok :)

Zaten o koltuklar gelir de üstlerinde bir fotoğraf çektirmezsem valla gözüm açık giderim.
Ben 17 Eylül Pazartesi günü İstanbul’a gideceğim, 18 Eylül’de 11. kemoterapim var. O güne kadar para toplanabilirse ve koltukları İstanbul’da alma şansına sahip olursak ne kadar sevineceğimi, mutlu olacağımı varın siz tahmin edin. Eğer koltuklar için bir indirim alıp, para arttırabilirsek onu da Lösemili Çocuklar Vakfı’na bağışlarız diye düşünüyorum. Eğer en ucuzundan alırsak ihtiyacımız olan para 2000 ytl civarında. Hani olur da daha çok para toplanabilirse, İstikbal’deki pahalı olanlarından da alabiliriz diye düşünüyorum. Ben hesap numaramı üye olduğum çeşitli mail gruplarına da yollayacağım. Oralardan da bir şeyler çıkar diye umuyorum.
Ama eğer derseniz ki, biz senin hesabına para yollamayız, açın resmi bir kampanya hesabı, ona da varım. Ama onun için biraz daha beklememiz gerekecek.
Hepinize tekrar çok teşekkür ediyorum.

Ayrıca bana mail de atabilirsiniz: devinkuzu@yahoo.com

Hesap No: Devin Kuzu, Oyakbank Muğla/Fethiye Şubesi 3879622-MT-1

11 Comments:

At 1:10 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Canım yazımı güncelledim bir bak ayrıca yarın kısmetse hesaba yollacağım Allahım ne olur umduğumuzdan fazla para toplarız tek dileğim bu değil ama dilerim Allah'dan bu koltukları sizlerin sadece TV izlemek için kullanacağı günler gelsin.

 
At 1:27 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Devincim,daha gitmedim cuma günü gideceğim ama Uzunbeyin doktor işlerinden ve bizim işlerden dönemedim.Dernek konusunda bende bir araştırayım dedim.Yönetim kurulu üyeleri burada olmadığından dernekten hala bir cevabım yok..En azından kampanya yapılabilme halinden ama hesap numaranı hemen dernek arkadaşlarımla ve diğer arkadaşlarla paylaşacağım.

 
At 1:34 ÖÖ, Blogger devin said...

Edacım,

Emeklerin için çok çok teşekkür ediyorum.
Sağolasın, varolasın.

Sevgili Asortik,
Ben gittin sandım :) Düşündüm taşındım, en fazla ne olabilir? Devlet bana der ki, "benden habersiz para toplamışsın", ben de devlete derim ki, "evet efendim, arkadaşlarım bana para yolladı, ben de koltuk aldım, benim keyfim size ne". En fazlasından bu olur. Zaten kapalı devre bir kampanya olduğundan bir sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama tabii ortalığı çok ayağa kaldırmamakda da fayda var :)
Bakalım, zaten gün gün hesabını tutup, evrakları da sakladıktan sonra bir sorun olacağını sanmıyorum. Olursa da olur, ben alışkınım. Şu koltukları alalım da...
Sana da çok çok teşekkür ediyorum.

Devin

 
At 7:16 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

merhaba devin.
konuyu edanın bloğundan öğrendim.
ve kendi bloğumda da paylaştım.
umuyorum ki kısa zamanda başarılı oluruz.
edanın da dediği gibi umarım o koltuklarda televizyon izleyeceğiniz günler çok yakındır.
sevgiyle...

 
At 9:01 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Devincim canım benim,

Güven sorunu olmayacak bir konu bu.Çünkü seni tanıyoruz.Ben gelen paraların an be an dökümü yapılıp duyurulmasına karşıyım.

Sağ elin iyiliğini sol el duymaması gerekiyor derler ya,o hesap canım benim...

Herşey ama herrrrrşey gönlünce olsun kuzum...

 
At 10:52 ÖÖ, Blogger es said...

aynı yorumu bir kezde burda yazayım dedim.
bende fikrimi belirtmek istedim..şu anda burda yazan arkadaşlarla yasal olmayan hesaptan bir şeyleri yürütmek kolay olabilir ama inanın şu anda ne kadar insana söylediysem bunu hepsi bir şekilde ilgileniyor ve yasal olması onların ve sizi bizi tanımayan insanların güvencesi olur fikrindeyim.
şunu bilelim bence bu kampanya bizim beklentimizden daha fazla ilgi görecek ..sevgilerle ESRA GERCEK

 
At 11:13 ÖÖ, Blogger es said...

yeniden ben geldim.. az önce kampanyamız hakkında anneciğime blgi verirken ,annem eger acele etmezsek insanların ramazan ayında daha da duyarlı olacagını ve böyle hayırlı bir işte katkılarının bulunması namına fitrelerinide yollayabilceklerini söyledi.
aklımızda olsun diye bende buraya not düşeyim dedim .

 
At 11:24 ÖÖ, Blogger Sanem said...

Bloğumda ben de paylaştım bu durumu. İnşallah bir ses gelir.

 
At 12:46 ÖS, Blogger Alisko said...

ben de öbür yazıya yorum yapıyorum verilmiş bile hesap numarası. dışarı çıktığımda yatıracağım.

 
At 10:43 ÖS, Anonymous Adsız said...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

 
At 5:34 ÖS, Anonymous Adsız said...

Brim over I agree but I contemplate the post should have more info then it has.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats