17 Ağustos 2007

Bugün benim doğum günüm. Tam tamına 45 oldum valla billa. Yaşlandık mıdır nedir? Gerçi dün gerçek bir doğum günü pastam vardı ama fotoğrafını çekmediğim için artık bununla idare edeceğiz. Yeğen bugün gittiği için dünden bana sürpriz yapmış, sabahtan gitmiş pasta almış, hediye almış, mahallenin çocuklarını toplamış, parti yaptılar. Güzel bir nazar boncuklu kolye almış bana, çok hoşuma gitti, artık çıkartmam boynumdan.
Jale hanım sultan durup dururken nezle olduğu için odamdan çıkmıyorum. Kanımın en düşük olduğu günler, anında kapar yatarım çünkü, hasta olmak da hiç istemiyorum şahsen. Yatağın üzerinde siftiniyorum işte. Taşlardan resim yapmaya başladım yeniden. Ablam geldi İstanbul'dan, havalar hala çok sıcak burada. Yorgunum bayağı, canım bir şey yapmak istemiyor.

6 Comments:

At 5:02 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Doğum günün kutlu olsun.. :))

 
At 6:05 ÖS, Anonymous Adsız said...

Doğum günün kutlu olsun sevgili kedi. Bloğunu yeni keşfettim. Bana da beklerim. Tabii şu saçma sapan karar ortadan kalkar ve wordpress açılırsa :))
Sanem

www.saneminpenceresi.wordpress.com

 
At 7:32 ÖS, Blogger devin said...

İkinize de çok teşekkür ederim :)

 
At 10:56 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bloğuma ulaşabiliyorum artık. Yaşasın yaşasın! Ne tırmaladık ama yaa!

 
At 12:34 ÖÖ, Blogger devin said...

Sanemcim, ben açamadım blogunu, hala mahkeme kararıyla yasaklanmış görünüyor.

 
At 12:38 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Merhaba Devin;

Senin verdiğin yahoo adresine mail yolladım.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats