01 Temmuz 2007

Havalar pek sıcak, laptopum bozuk ve akibeti hakkında kuşkuluyum. Datron marka bir laptop almayın derim ben. Ben de biraz yorgunum, pek oturamıyorum bilgisayarın başına. O yüzden kısa bir tatil vereceğim bloga herhalde. Bakalım, yarın arayıp laptopun durumunu soracağım, en son düşürmüşsünüz efendim o yüzden 330 dolar artı kdv rica ediyoruz demişlerdi, ben de düşürmedim efendim, vermem o kadar para demiştim. En fazla bir hafta filan doğru düzgün kullanabildiğim bir alete üste o kadar para da vermek istemiyorum hani yani. Neyse, bu konuyu değil yazmak düşünmek bile sinirimi bozuyor.
Bugün yağmur yağdı en sonunda biraz serinledi ortalık ama yine de sıcak. Klima aşağıda salonda olduğu için odamda da oturamıyorum pek.
İşte hayatın taşlı dikenli yollarında yürüyoruz nitekim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats