03 Haziran 2007

Bira lüpleten Jale Sultan. Bugün tüm günü Karataş Plajı'nda geçirdik. Denize girmedim ama, bayağı bir rüzgar vardı, giderayak başıma dert almayayım dedim gayet terbiyeli bir insan olaraktan. Karataş'taki lokantanın işletmesi değişmiş, ama galiba daha iyi olmuş, et, balık ne isterseniz getirin pişiririz dediler. Biz de eve gelip dolaptaki balıkları alıp pişirttik, akşam yemeğini de orada yedik yani. İyi oldu ama hala daha da çok ucuz. İnsan başı 12 liraya filan kahvaltı ettik, bira içtik, çay içtik, yemek yedik, Jale bile bir küçük bira içti, keyiflendi bayağı. Yarın sabah yolculuk var. Yine İstanbul yolları taşlı bakalım. 6. kemoyu da ifa edeceğiz hayırlısıylan. Bitiyordu altıncıda ama 2 tane daha uzadı. Tekrar hastalanalı 4 ay olmuş baktım da. Zaman geçiyor işte. Sadece kolum çok fena şişti, nakış işlemeye bir süre ara versem fena olmayacak gibi bir his içindeyim ama ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Artık sahildeki korsancıdan ucuz ucuz kitap alıp onları okuyacağım başka çare kalmadı.
Bugün bütün gün rüzgarda oturunca çarpıldım biraz galiba. Eve geldim bu saate kadar yattım aşağıdaki kanapede. Pop Star Alaturka seyrettim biraz. Bülent hanımın elbisesi yine şahaneydi valla. Nasıl giyiyorlar o kılıkları hiçbir fikrim olamıyor.

1 Comments:

At 10:10 ÖÖ, Blogger Sunthing Special said...

Tam önünüzdeki masada oturuyordum, resimlerinizden tanıdım sizi. Aslında gelip okurunuz olduğumu söyliycektim ama siz güneşin tadını çıkarmaya gittiniz, biz de şehre...
Yine de sevgiler:)

İyi olun!

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats