18 Haziran 2007

Bugünü Gemiler'de geçirdik. Denize giremedim ama olsun, seviyorum Gemiler'i. Hoş fiyatlar çok sosyetik ama gitmeden de olmuyor işte. Gölgede oturup kitap okudum, yemek yedik, yarım bira içtim, çay içtim, iyi geldi, ne zamandır çıkmıyordum bir yere.
Günlerdir bir türlü inmeyen bir diş iltihabıyla uğraşıyorum. İğne oldum bir sürü, bugün biraz iner gibi oldu. İğneler de çok halsizlik yaptı, bütün gün yatıp televizyon seyretmekten başka bir şey yapamadım. Dün gece de çok karnım ağrıyınca bugün kestim iğne olmayı ve ağızdan hapla devam ediyorum. İğne kesilince biraz kendime geldim, yoksa kıpırdamaya halim yoktu pek açıkcası. Bunun dışında değişik bir şey yok. Havalar bayağı ısındı, yarın eğer kanım düzgün çıkarsa Çalış'a kaçıp denize girmeyi düşünüyorum, Haziran'ın kaçı oldu daha denize giremedim ayıp bir yerde yani. Çok güzel bir kedi fotoğrafı çektim ama blogger'de bir saçmalık var yine, yükleyemedim, artık başka bir zamana. İçimde böyle bir sıkıntı var, yoruldum artık galiba biraz, artık bitsin istiyorum, geçsin istiyorum yani. Biraz nefes alayım, az biraz dinleneyim. Artık hiçbir zaman eskisi gibi sağlıklı bir insan olamayacağım ama, azıcık ara versin, biraz iyileşeyim isiyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats