13 Haziran 2007

Eve döndüm. 8 gün İstanbul'da yeğenle vakit geçirmek iyi geldi. Arkadaşlarımı gördüm, evde yattım yuvarlandım, sessizlik ve huzur içinde. Neyse iyi oldu. 8. gün ilacımı da İstanbul'da aldım ve akşam uçağıyla döndüm eve. İlk iki gün yağmur yağınca biraz moralim bozuldu ama sonra düzeldi hava. Bir gün Kapalıçarşı'da gezdik, güzel yemekler yedik. Bir gün Nişantaşı'nda dolaştık. Nişantaşı hiç benim çocukluğumun, gençliğimin geçtiği Nişantaşı değil artık haliyle. Acayip trendy bir yer oldu çıktı. Bütün vitrinler aynı, bütün kadınlar aynı kalıptan çıkmış gibi. Saray Muhallebicisi'ne gelip salata yiyenleri de gördü bu gözler yani. Muhallebicide salata yemek de fena bir gerzeklik türü valla. Git bir sürü böyle malzemeler satan yerler var, ne işin var Saray'da. Bir gece canım arkadaşım Selma'da kaldım. Sinemaya gittim, Karayip Korsanları 3. Ne güzel valla hem film çekip acayip eğleniyorlar, hem de çuvalla para kazanıyorlar. İşte eğlenceli seyirlik. Johnny abim yine fena yakışıklıydı. Bakıp bakıp iç geçirmekten bir hal oluyor insan yani. Yeğenim bana bir sürü hediyeler aldı, parfümler, nemlendirici kremler, tişörtler, ayakkabılar. Valla diyorum ablam iyi ki zamanında doğurmuş bu kızı, arkadaş oldu bize hep.
Fethiye günleri aynı işte. Hay huy içinde geçiyor zaman. Dişim şiştiği için antibiyotiğe başladım bakalım mide durumları ne kadar izin verecek. Bugün bir de aktara gittim ve yap bir ortaya karışık bitki çayı dedim. Bizim çarşı içindeki aktar iyi ve bilgili bir kadın. Bana böyle mideme ve bağırsaklarıma filan iyi gelecek bir çay hazırladı, bol bol da üzüm koyduk İçelim bakalım, doktorum Ömerimin dediği gibi havuç suyu içmekten bir zarar gelmez. Beni gören bütün doktorlarım iyi olduğumu söylüyorlar. Ben de öyle hissediyorum. Acayip kadınım vesselam, muhtemelen hücrelerimin bir kısmı herceptine bir kısmı da taksotere duyarlıymış. Neyse, bu kür biter, herceptine devam ederiz, yeni bir pörtleme halinde yine dayarlar taksoteri. Ömer artık kemoterapiye alıştığımı söylüyor :) Bana da öyle geliyor valla. Beni case olarak sunun kongrelerde filan diyeceğim artık, yakışır bana bir yerde.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats