04 Eylül 2007

SON DURUM

Sevgili Dostlar,

Herşeyden önce ilginiz için çok teşekkürler. Gelen yorumların hemen hepsi bir hesap açılıp orada para toplanması yönünde olduğu için durumu araştırdım.
Şimdi, bu işin iki yolu var, birincisi YASAL KAMPANYA, bu da şöyle oluyor, üç kişi birleşip bir bankaya gidiyor, orada bir ortak hesap açılıyor, hesap açıldıktan sonra kaymakamlığa gidiliyor ve deniliyor ki "Biz 3 aylık (bu 3 ay sözün gelişi, 2 ay, 6 ay, 1 yıl filan da olabiliyor) bir kampanya yapıyoruz, ve de hesap açtık, bilginize sunarız", kaymakamlık da bu kampanyayı onaylıyor. Ancak bunun şöyle bir sorunu var, mesela 3 ay bir gün sonra hesabı kapatırsanız hakkınızda mahkeme filan açılabiliyor. Ancak tabii yasal olması ve kaymakamlık tarafından izleniyor olması artısı. Biz burada 3 kişi biraraya gelip bu işi yapabiliriz diye düşünüyorum. Mesela biri asortikkrep olabilir, biri ben olabilirim, biri de güvendiğimiz bir arkadaş olur diye düşünüyorum.
Bir de işin yasal olmayan, GÜVEN ÜZERİNE kurulu yolu var. Mesela benim ya da başka birinin kişisel hesabına para yollanabilir, bu kişi de toplanan paraların gün gün hesabını verebilir filan. Ancak, bu da içinde çeşitli sorunlar barındırıyor. Herşeyden önemlisi güven sorunu ve içinde yaşadığımız dünyada da insanlar birbirlerine güvenmemekte sonuna kadar haklılar diye düşünüyorum. Şimdi sizlerden gelecek önerilere göre hareket edeceğim. Ya bunu yasal bir kampanyaya dönüştürüp öyle halledeceğiz, ya da güven üzerine hareket edeceğiz. Ne dersiniz? Ben yasal bir kampanya açmanın daha doğru olacağını düşünüyorum açıkcası, böylece kimsenin başı ağrımaz, kimse de kuruntuya kapılmaz. Sonuçta birbirini internet üzerinden tanıyan insanlardan böyle bir talebimiz olacak. Ben güvenip gönderir miydim bilemiyorum açıkcası.
İlgilenen herkese çok teşekkür ediyorum.

11 Comments:

At 8:02 ÖS, Anonymous Adsız said...

Devin'cim bu yazını hemen ekledim yazıma canım.

 
At 8:07 ÖS, Anonymous Adsız said...

Derin'cim ben elimden geleni yaparım sen hesap aç en iyisi bu zaten bej olan koltuk en uygunu sanırım onun için para buluruz. Kimsenin güven sorunu olmaz sen en iyisi hesap aç zaten para toplanınca Cerrahpaşaya koltukların gittiğine dair resim çeker koyarız para gönderen her arkadaşı da adı ve soyadı ile sitelerimizde yazar teşekkür ederiz canım.Böylelikle kimse güven sorunu olmadığını görür canım. Ne dersin?

 
At 8:15 ÖS, Blogger devin said...

Sevgili Eda,
�ylesi en kolay� olur tabii ama ben yine de �ok emin olam�yorum. Ama yar�n gider bir hesap a�t�r�r�m ve yay�nlar�z gelen b�t�n paralar� da miktarlar� isimleriyle her g�n yay�nlar�z. Zaten Cerrahpa�a'ya gitti�inde koltuklar mutlaka foto�raflar�n� �eker koyar�z. Ben kendimi biliyorum da eh ba�kalar� bilmiyor tabii :)
Bu arada �ye oldu�um baz� ileti�im gruplar�na da yollayaca�m hesab� haliyle.
Umar�m bu i�i kotarabiliriz...
�ok sevgiler

Devin

 
At 8:26 ÖS, Blogger devin said...

Ya da benim zaten var olan banka hesabımı kullanabiliriz. İnternete de açık olduğu için benim için izlemesi çok kolay olur.

 
At 1:21 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Öncelikle acil şifalar dilerim. Elimizden geleni yapacağımızdan kuşkunuz olmasın. Birazdan yazınızın linkini ekleyeceğim bloguma. Hoş Eda hanım ekledikten sonra bizimki pek işe yaramaz ama... ;)

Not:''Bir de işin yasal olmayan, GÜVEN ÜZERİNE kurulu yolu var.'' demişsiniz; Bana kalırsa kesinlikle yasal olmayan yollardan uzak durun derim...naçizane fikrim. Selamlar.

 
At 1:54 ÖÖ, Blogger devin said...

Selam tarkanamca,

En fazla devlet bana para toplayıp koltuk almışsın der, ben de aldım efendim derim. Hapse atarlarsa artık yeşil soğan, birinci sigarası modası geçti, Camel sigarası ve kapuccino isterim ona göre :)
Şaka bir yana, hesaplar sıkı tutulup, evraklar saklandıktan ve ortalık çok da ayağa kalkmadıktan sonra arkadaşlarımın benim hesabıma para yollamasında ve benim de o paralarla koltuk almamda yasal olarak bir sakınca yok. Yasal sakınca paraları alıp İsviçre'ye filan kaçarsam doğar ancak. 2000 ytl'yle de bir yere kaçamam muhtemelen :)
İlginiz için çok çok teşekkür ediyorum.
Devin

 
At 2:34 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Size güveninimiz var da...bu her gün değişen, çıkaranların bile ne olduğunu bilmediği kanunlara güven olurmu onu bilemem...Hayırlısı olsun :)İnşallah fazlası ile toplanacaktır gerekli olan para. Ben her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum. Size ve tüm tedavi görenlere tekrar acil şifalar. Selamlar

 
At 10:38 ÖÖ, Blogger İki Deli Kadın(Pınar) said...

Devincim, çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah... Bende hemen elimden geleni yapmaya çalışıp blogumda yayınlıyorum cnm...
Umarım hepimizin desteğiyle istediklerinizi alırsınız.

Sevgiler,

 
At 10:48 ÖÖ, Blogger es said...

bende fikrimi belirtmek istedim..şu anda burda yazan arkadaşlarla yasal olmayan hesaptan bir şeyleri yürütmek kolay olabilir ama inanın şu anda ne kadar insana söylediysem bunu hepsi bir şekilde ilgileniyor ve yasal olması onların ve sizi bizi tanımayan insanların güvencesi olur fikrindeyim.
şunu bilelim bence bu kampanya bizim beklentimizden daha fazla ilgi görecek ..sevgilerle ESRA GERCEK

 
At 12:43 ÖS, Blogger Alisko said...

efenim bir hesap olsunda artik nasil olursa olsun ;)
şöyle bilindik çabuk bulunan bir banka olursa daha iyi olur tabi. Takip edicem durumu, kolay gelsin, çok güzel bir iş yapıyorsunuz.

 
At 11:48 ÖS, Blogger ezop said...

Sevgili Devin, çoğu gitmiş, azı kalmış artık bundan sonra sağlıklı ve mutlu uzun bir yaşam sürersin umarım.
Edacım ben tatildeyken göndermiş yazıyı. Bağlantım çok iyi olmadığı için ancak şimdi okuma fırsatı bulabildim. Ben de üye olduğum haberleşme gruplarına bu yazıyı geçmeyi düşünüyorum. Maddi olarak da kişisel katkımı yaparım. Ancak eğer ulusal çapta bir çağrı yapacaksak bunun kampanya boyutunda olması daha doğru ve herşeyden önce etkili olur diye düşünüyorum. Çünkü her ne kadar 2000 YTL de olsa üç beş kişinin toplanıp yapabileceği şey değil,kampanyaya dönüşürse yayın yoluyla duyurusu da rahatlıkla yapılabilir ama bir an önce harekete geçilse iyi olur. Sevgiler.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats