05 Eylül 2007

MELEKLER GELDİ

Sevgili Dostlar,

Gösterdiğiniz ilgi sabah beri annemle beni hüngür hüngür ağlatıyor :)
Ancak birdenbire bir melek geldi ve dedi ki, "Ben size İstikbal Mobilya'dan 4 koltuk alıyorum ama ismimi yayım etmenizi istemiyorum."
Bir başka melek, Arşimedmedikal,
http://www.arsimed.com.tr/, Faysal Gökgöz adında, daha geldi ve dedi ki "Biz de size özel kemoterapi koltuğu bağışlıyoruz". Bu özel kemoterapi koltuklarının tanesi 5000 ytl arkadaşlar.
Böylece 4 koltuk ararken, oldu 5 koltuk, daha da olacak ama koyacak yerimiz yok :)
Banka hesabında da daha şimdiden 150 ytl oldu. LÖSEV'e bağışlayacağız artık.

Kampanyayı bitiriyoruz.
Bu inanılması zor bir şey, elim ayağım titriyor. Mutluluktan havalara uçuyorum.
Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Herkese ama herkese çok çok çok teşekkür ediyorum.
Özellikle de sana Eda'cım ve asortikkrep'e. Siz olmasaydınız bu iş olmazdı.
Ve tabii isimsiz meleğimize, Faysal Bey'e. Kaç hastanın hayır duasını alacaksınız kimbilir.
Kendi adıma, bütün hastalar adına binlerce teşekkürler.
Hepinizi seviyorum.

16 Comments:

At 2:45 ÖS, Anonymous Adsız said...

Canım çok ama çok mutluyum ohh be :)

http://www.edasuner.com/melekler-geldi/

 
At 2:59 ÖS, Blogger Gamze said...

her şeyin yoluna girdiğine çok sevindim. ben blogumda yayınlamaya biraz geç kaldım, geç haberim oldu. ama inanın bunu okuyunca çok mutlu oldum. meleklerin hala var olduğunu bilmek ne güzel :)

 
At 3:06 ÖS, Blogger Minik Patikler said...

Daha yeni haberim oldu, böyle çabuk sonuçlanmasına çok sevindim, başka bir yardımlaşmada dayanışmak dileğiyle.

 
At 4:11 ÖS, Anonymous Adsız said...

Sevindirici haberi aldım bende :) Bu kadar çabuk sonuçlanması tek kelimeyle mükemmel. Bloglar arası böyle bir dayanışma sanırım ilk defa oluyor...en azından ben ilk defa şahit oldum... süper bir olay bu 8)

 
At 4:22 ÖS, Blogger Nalan Ünal said...

Sizden ve kampanyadan asortik krepin bloğu vasıtasıyla daha bu sabah haberim olabilmişti. Daha sonra işe gittim gitmesine ama inanın aklımdan bir an bile çıkmadı bu kampanya ve ben kendi adıma nasıl katkıda bulunabilirim, nasıl etrafıma duyurabilirim düşüncesi. Bugün eve erken geldim ve gelir gelmez sizin bloğunuzu açtım ve ve vee

ne kadar sevindiğimi kelimelerle ifade edebilmek gerçekten zor.

Gerek arşimed medikal gerekse ismini vermek istemeyen yardımsevere tüm sevinecekler adına bir de ben teşekkür etmek istedim.

Kemoterapinin ne kadar zorlu bir süreç olduğunu bizzat kendim yaşamadım ama abimin eşi bundan 3 yıl önce meme c.a olduğunda hemen hemen tüm süreçleri ve kemoterapiyi birlikte yaşadık. Cerrahpaşa'da kemoterapi almıştı. Ortamı, hastaların ruh hallerini gayet iyi biliyorum.

Bu sevindirici haber beni çok mutlu etti.:)))

Size de acil şifalar diliyorum.

Sevgiler,
Nalan
tenceremiz.blogspot.com

 
At 5:02 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu harika bir haber:):) İnanın ben bu hıza yetişemedim yaa... Melek olmak için daha çook hızlı uçmam lazım çooook:):) Herkesi seviyorum herkesi öpüyorum:) Görüşürüz...

 
At 7:53 ÖS, Blogger es said...

inanamıyorum ya .. sevgili devin şu an seninle aynı duygular içindeyim inan bana.. ağlıyorum hüngür hüngür..
nasıl sevindim ve nasıl dua ediyorum anlatamam...
bu inanilmaz bir şey resmen ...

 
At 9:39 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu kadar kısa sürede sonuç alınabilmesi, sevindirici.

Böylesi önemli ve samimi çağrılara, bloglar arasındaki örnek dayanışmayla her zaman sonuç alınır fakat, bu defa birileri gerçekten de çok hızlı davranmış, onları bu duyarlılıkları için kutlamak gerek.

Arşimed Medikal-Faysal Gökgöz'le birlikte, Mone Medikal-Hayri Şamlı ve isimsiz meleğe, bravo!

Size de geçmiş olsun ve kolaylıklar diliyorum.

sevgiler...

 
At 10:50 ÖS, Anonymous Adsız said...

slmlar devin
bende yeni okudum ve şuan bende insanlarımızın duyarlı olmalarından dolayı ağlıyorum, isimsiz melek çokkk tşk ediyoruz ve çok ama çok hayır duaları alacaksın çünkü bu çağın en illet hastalığı ve ne yazık ki çok yaygın ( annemde meme kanseridi)

 
At 10:53 ÖS, Blogger DRNEFES said...

slmlar blogunuzu az önce gordum kampanyanız amacına ulaşmış çok sevindim....tebrik ederim..

 
At 11:29 ÖS, Blogger BALDAN TATLI said...

Tamda seninle ilgili yazıyı yayınlıyacaktım ama çok geç kalmışım ve hayretler içinde kaldım yaa. Tüylerim diken diken. Demekki iyilik melekleri varmış yeryüzünde. Demekki kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş. Senin için gerçekten çok sevindim, her ne kadar daha önce sayfana gelipde herhangi bir yorum yapmasamda. Eminim ki bu sana çok büyük moral kaynağı olm uştur ve hastalığına pozitif bir etkisi olmuştur. Sevgiyle ve sağlıcakla kal banada beklerim.

 
At 10:09 ÖÖ, Blogger ...Aslı Cadısı... said...

inanamıyorum ya ben daha bankaya gidemeden kampanyanın bitmesine inanamıyorum..işte adları üzerinde melekler ya:) inanın çok sevindim:):):) gerçi bi yandanda kendime kızdım niye bu kadar yavaşım diye...acil şifalar diliyorum...:)

 
At 11:40 ÖÖ, Blogger Jilfeym said...

inanamıyorum resmen geç kaldım..ama çok mutlu sonuçlanmışşşşş, çoks sevindiriciiiii!!: ))

 
At 11:22 ÖÖ, Blogger zilsizzarife'nin yeri said...

Ne güzel bi haber bu çok sevindim.Bende sayfamda yayınlayıp iş yerimdeki arkadaşlarıma mail attım bununla ilgili olarak.Bu koltuk olayı hallolduguna göre şimdi sıra başka ihtiyaçlar varsa onalri halletmekte.Elimizden gelen bişey olursa seve seve:)

 
At 4:45 ÖS, Blogger devin said...

Sevgili Arkadaşlar,

İlginiz, gösterdiğiniz güven ve herşey için tekrar teşekkür ediyorum. Bu işin bu kadar kısa sürede tamamlanmasına ben de inanamadım ama oldu işte :)
Hepinizi seviyorum.

Devin

 
At 12:53 ÖÖ, Blogger g. said...

Sevgili Devin, Eda Hanım'ın söylemesiyle haberim olmuştu kampanyanızdan tam bi post yayınlayayım şu işi halledelim bir yardımımız dokunsun derken bi baktım ki yerinde bi tabir olmuş Melekler Gelmiş ve güzel bi iş çıkarmışlar...Tekrar bi durum olursa yardımcı olalım biz de bloggerlar olarak bu sefer bu melekler bizden önce davranmış ama iyi de olmuş:) sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats