07 Eylül 2007

Çocukluğumun kitapları dizisine devam. En sevdiğim kitaplardan biriydi "Bir Eşeğin Hatıraları", kitapta bahsi geçen eşeğin adı Marsıvan'dı. Muhtemelen çevirmenin uydurmasıdır, ama çok yakışıyordu bizim eşeğe. Bu kitaptan esinlenerek "Bir Kedinin Hatıraları" diye roman yazmıştım ilkokuldayken. Zaten ilkokulda yazılmış ve maalesef şimdi kayıp, biri bilimkurgu olmak üzere, üç tane romanım var. Benim kedi geceleri iki patisinin arasına sıkıştırdığı bir kalemle hatıralarını yazardı. O zamanlar daktilo bile bilmiyorduk nerede kaldı, bilgisayardı internetti. Anlaşılacağı üzere blogumun ismi o romandan kaynaklanmakdadır.
Bugün Deniz efendinin okul alışverişini yaptık. Bu sene sekizinci sınıf ve OKS sınavına girecek maalesef. Bu bir sene biraz zorlu geçecek ama başa gelen çekilir. Hava bayağı serinledi, bugün saat üç gibi güneşte 35 dereceydi. Bizim buralarda 35 derece filan "serin" kategorisine giriyor haliyle. Bu sene çok sıcak oldu ama, 45'den aşağı düşmedi. Eh 35 olunca hissedilir derecede serinliyor ortalık. Biraz önce de balkona çıktım, üşüdüm bile. Epeydir denize gitmiyorum, artık yarın gideceğim valla.

7 Comments:

At 10:26 ÖS, Blogger Sanem said...

OKS de başarılar. Ne güzel öyle yaa. Denizle iç içe. Güneşlenmek falan angarya benim için de denize girdim mi çıkmak bilmeyenlerdenim. Yaz bitiyor artık o yüzden tadını çıkar derim!

 
At 11:42 ÖS, Anonymous Adsız said...

OKS yılı demek ki.Başarılar. Şimdi OKS kalktı diyorlar ama her sene br sınav olacakmış benim yiğenim isyanlarda 3 sene kursa gideceği için.
Denize gidince benim için de yüz :):)
Sevgileeer

 
At 1:30 ÖÖ, Blogger devin said...

Sevgili Sanem,
Evet ya, OKS senesi bu sene. Bakaıım ne olacak. Ben de güneşlenemiyorum ama bol bol denize girmeye gayret ediyorum çünkü belime çok iyi geliyor yüzmek.

Sevgili Zeya,
Evet her sene sınav var ama belki de daha iyi bilemiyorum. En azından ilk sınavın telafisi mümkün :)
Yüzerim yüzerim...

Devin

 
At 11:04 ÖÖ, Blogger es said...

sevgili devin,
bende ilkokulda romanlar yazardım,şiirler yazardım..bir kısmı duruyor gel velakin bir kısmı nerelerde haberdar değilim..
oks için bende başarılar diliyorum..
gerçekten dünden beri ülkemin her yanında hissedilebilir bir sıcaklık düşüşü var.. rahatladık gerçekten ama gerceler şimdiden çok soğuk olmaya başladı...
yaza elveda demenin vakti geldi..
sağlıcakla kal ...

 
At 2:38 ÖS, Blogger devin said...

Sevgili Margo,

Evet geceler bayağı serin olmaya başladı, artık üstümüze ince bir pike örterek uyuyoruz burada :)Hatta dün gece bir ara çorap bile giydim, sonra çıkardım tabii.
Bizim yaza elveda dememize daha iki ayımız var :)
Sevgiler
Devin

 
At 5:37 ÖS, Anonymous Adsız said...

benim de cok sevdigim bi kitaptı bir esegin hatıraları!orda camillia diye bi kız vardi,bi tek onu hatırlıyorum simdi,cunku cok guzel bulmustum o ismi.tabi kim olgdugumu da soylesem iyi olacak,ben ece,hani yasemin yasar akalın ın kızlari,burayi ilk gorusum,ne kadar sevimli,durust ve guzel yaziyorsunuz:)tebrik ederim.

 
At 1:16 ÖÖ, Blogger devin said...

Merhaba Ececim,

Teşekkür ederim :)
Beni bulup okuduğuna pek sevindim...
Annenle babana selam söyle :)

Devin teyzen

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats