05 Eylül 2007

RAHATA BAKIN :)

İşte bağışlanan koltuklar bunlar. İstanbul'a gittiğimde yerlerinde fotoğraflarını da çekeceğim tabii. Ya da durun bakalım, Esra hemşireyi arayıp "Fotoğraflarını çekip bana yollayın" da diyebilirim ama onca işin arasında yapabilirler mi bilemiyorum. O yüzden gerçek yerlerinde görmek için biraz beklememiz gerekebilir.
Yarın LÖSEV'i arayıp, hesaba gelen paranın onlara ulaşmasını sağlayacağım.
İstikbal Mobilya bir indirim de yaptı bize arkadaşlar, onu da eklemem lazım. Bir de aşağıda gördüğünüz özel kemoterapi koltuğunu Faysal Gökgöz'le birlikte Mone Medikal A.Ş.'den Hayri Şamlı bey bağışladılar. Yukarıdakini de isimsiz meleğimiz aldı bize.
Dans edesim var...

9 Comments:

At 10:34 ÖS, Anonymous Adsız said...

Merhaba

Bu hareketin başarılı olmasına çok sevindim. Eda hanım bu konuyu bloglarımıza bildirmişti sağolsun, ancak fırsat bulup birşeyler yapayım derken amaca ulaşıldığını gördüm.

Tebrik ederim.

 
At 12:15 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

En güzel dansımızı sen buraya gelince edicez bebeğim benim :)

 
At 8:11 ÖÖ, Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Çok sevindim. Bu hareketin amaca ulaşması çok çok güzel.:))

 
At 8:25 ÖÖ, Blogger Sanem said...

Çok sevindim çokk. Hayırlı olsun Devin'cim. O koltuklarda sağlık sıhhat bulsun inşallah birçok kişi. Kendine iyi bak :))

 
At 9:46 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

hesap numarasını almak için blogu açtım ve mutlulktan gözlerim doldu.
aynı şeyi çapaya da yapmak ne güzel olurdu.
sevgiler
acil şifalar
kulpsuz

 
At 11:22 ÖÖ, Blogger berfin said...

devin'im inan ne kadar mutlu olduğumu anlatamam....allahım şifa versin o koltuklarda oturacak herkese..canım benim..

 
At 3:48 ÖS, Blogger denizanasi said...

dün okumuştum bu postu. bu kadar çabuk amacına ulaşması ne güzel. herkese öncelikle sağlık diliyorum ve umuyorum bu bloglar daha nice boyle hayırlı işlere imza atar.

 
At 9:01 ÖS, Anonymous Adsız said...

merhabalar sevgili devin,
seni sevgili zeya sayesinde tanıdım....
dilek ve isteklerin öylesine büyük bir hızla gerçekleşti ki mutlu haberlerle dolu yazınla karşılaştım...umarım son 2 seansın da sular seller gibi geçer....
seni, böylesine güzel bir işe vesile olmandan dolayı tebrik ediyorum...blogcu ailesi olarak herzaman el ele gönül gönüle olmak dileğiyle...
sevgiler,
nurdan

 
At 4:47 ÖS, Blogger devin said...

Yaşasın bloglar :)
Herkese tekrar çok çok teşekkürler.

Devin

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats