07 Eylül 2007

LÖSEV

Dün biraz işlerim vardı, Deniz efendinin dersane kayıt işleriyle filan uğraştım. O yüzden LÖSEV'e bağış işini ancak akşam yapabildim, fakat o saatte banka yaptığım eft'yi talimat olarak aldığından dekont alamadım. Yukarıdaki çalışma, hesabıma gelen 170 ytl'nin LÖSEV'e gittiğini açıklıyor diye düşünüyorum. Üstü sansürlü yerler benim özel banka hareketlerim, artık kusura bakmazsınız diye umuyorum :)
Koltuklar yerlerini buldu. Dün doktorlarım, hemşirelerim beni arayıp teşekkür ettiler, onlara bana değil blog alemine teşekkür etmelerini söyledim tabii. Ama ne yalan söyleyeyim pek mutlu oldum, pek gururlandım.

7 Comments:

At 9:36 ÖÖ, Blogger evinkedisi said...

Merhaba Devin :)

Fethiye bizim evlendiğimizde balayımızı geçirdiğimiz yerdi. Yaz kış nasıldır oralarda yaşamak? Bir pansiyona gelmiştik, harika bir manzarası vardı...Denizden, yüzmeden bahsedince aklıma bu geldi :)

Bir de ne kadar güzel bir şey yaptın. Hem hastane bir sürü güzel koltuğa kavuştu hem de çocuklara hayır dokundu. Hakikaten insanların yardımlaşması kadar güzel bir şey olamaz. Ne zaman bu tip olaylara tanıklık etsem içim açılıyor.

 
At 2:29 ÖS, Blogger devin said...

Selam evin kedisi :)

Fethiye'de yaz kış yaşamak gayet güzel. Yalnız buralar 10 ay cennetse 2 ay cehennem. Artık 10 ay için iki aya katlanıyoruz. Hem hala daha inanılmaz ucuz, hem de sakin, hem büyük, hem küçük bir yer burası. Ben mutluyum valla. 40 yılını İstanbul'da geçirmiş biri olarak artık İstanbul'a zor tahammül ediyorum.

Devin

 
At 1:20 ÖÖ, Blogger Selen said...

Merhaba Devin hanım,
Çok güzel bir faaliyet gerçekleştirmişsiniz. Sizi ve koltuk meleklerini :) tebrik ederim. Size de acil şifalar diliyorum. Bu işin en büyük ilacı moral ve yaşama bağlılık sanırım. Sizde de bu fazlasıyla var sanki yanılıyor muyum? Her ne kadar canı sıkılan bir insanım deseniz de bu yardım faaliyetiyle hayattan kopuk olmadığınız belli. Fethiye'ye sevgiler

 
At 3:12 ÖS, Anonymous Adsız said...

Canım arkadaşım bravo sana :)

 
At 11:55 ÖS, Blogger devin said...

Sevgili Selen,

Canı sıkılan bir insanım ama hayattan kopuk değilim :) Moral konusunu da çok kafaya takmamakta fayda var. Eskiden nasılsa öyle devam etmeli insan.

Edacım,
Bak ne güzel oldu, lösemili çocuklara da bir faydamız olmuş oldu :)

Öpüyorum hepiciğinizi.

Devin

 
At 3:50 ÖS, Anonymous Adsız said...

daha yeni sayfana bakabildim koltukların haberi geldikten sonra.çok sevindim sesini duyurabildiğine,yalnız birşeye de üzüldüm, hesabına yatan paranın azlığına.benden çok birşey çıkmadı biliyorum ama senin yazını dolaylı yollardan okuyan çok kişi var onu çok iyi biliyorum.

 
At 12:13 ÖS, Blogger devin said...

Selam Laçin,

Olsun üzülme, bu da güzel bir şey. Zaten o yarım günde yatan para :) Bu kadar kısa sürede sonuç alabileceğimizi kimse düşünmedi herhalde.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats