16 Eylül 2007

Sabah uçuyorum İstanbul'a. Zaman geçiyor valla. Yeni koltuklarda ilk kemoterapi olacak bakalım. Neyse, bu da bitince kalacak bir tane.
Havalar sıcak hala, denize girmeye devam. İstanbul soğukmuş, yanıma ne alacağımı bilemedim. Neyse, evde uzun kollu bir şey buldum, onu götürüyorum. Eh, 35 dereceden 25 dereceye gidince ciddi bir mevsim farkı oluyor. Gerçi burada da geceler serinlemeye başladı şükür. Ama daha Kasım ortasına kadar soba filan yakmayız. Babam ve Oğlum'u seyrettim. Çok güzel film olmuş, öyle dedikleri gibi fena bir duygu sömürüsü filan da görmedim ben. Duygusal, güzel bir film olmuş işte. Daha ne olsun yani.
Döndüğümde görüşürüz sevgili günlükçüm. Şu fotoğraf makinesini bulsam iyi olacak. Kalkayım onu arayayım bari.

6 Comments:

At 3:42 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Babam ve oğlumda anıra anıra ağladım bende şeker sen gel bende makine var bebek sana maille döndüm canım bakarsın öptüm

 
At 11:34 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

İyi yolculuklar. İstanbul sabah soğuk öğlen çok sıcak akşam yine soğuk bu yüzden lahana gibi giyinmeni öneririm kat kat :)
çok çok şifa olsun sıkıntısı azıcık olsun.
Geri dönüşünü bekliyoruz!!
Sevgiyle Kal :)

 
At 11:11 ÖS, Anonymous Adsız said...

Merhaba Devin,
Edoş ile buluşmanızı okudum.. Çok güzel geçmiş :) Bu kadar objektif ve sevgi yüklü birini neden daha önce tanımamışım diye sordum kendime..
Neyse geç diye bi'şey yoktur..
Sevgilerimle..

 
At 12:09 ÖÖ, Blogger devin said...

Canım arkadaşlarım,

Biraz önce döndüm evime, azıcık yorgunum, o yüzden hastane maceralarını yarın yazabileceğim artık.
Hepinizi seviyorum.

Devin

 
At 5:38 ÖS, Blogger Moonish (moonsun) said...

Sevgili Devin, cok cok gecmis olsun, gelismeleri takip ediyoruz yakindan... Insallah en kisa zamanda sagligina kavusursun.
Sevgilerimle...

 
At 9:37 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Sevgili Devin Abla nasılsınız? İyi haberlerinizi Edişten alıyoruz gerçi:)) Sizde ki umutla ve çevrenizde ki yürekli insanlarla her şey daha güzel olacak elbette:))
Tekrar görüşmek dileğiyle sevgi ve saygılarımla...

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats