11 Eylül 2007

Hayatımda yediğim en lezzetli ve en çok kebabı Has Kral Kebapçısı'nda yedim geçen İstanbul'a gidişimde. Bloğa yazayım yazayım diye düşündüm hep, sonra unuttum. Burası Hatay yemekleri yapan bir yer, Fatih'te sayılır. Aksaray'daki metro istasyonunun arkasında bir yerlerde. Bir de ucuz, biz dokuz kişi gittik ve dünyanın kebabını yedik, abartmıyorum, bizim yediklerimizle küçük bir ordu doyabilirdi yani ve 225 ytl verdik. İnsan başı 25 ytl'ye filan geliyor yani. İnanılmaz lezzetli kebaplar. Hele yufkayla gelen bir tanesi vardı ki, tadı resmen damağımda kaldı. İçkisiz bir yer yalnız, bir de rezervasyonla gitmekte fayda var. Ben kebabın her türlüsünü pek severim. Durup dururken canım Adana kebabı filan çeker yani. Hani Razaman ayı'da geliyor belki iftara filan gider oruç tutanlar.
Bugün yine mayalı hamur yapma çabam akim kaldı. Yine kabarmadı hamur yahu, niye beceremiyorum şu mayalı hamur işini bilmem. Her defasında bir şeye suç atıyorum ama bilemiyorum. Bu defa da mayada buldum suçu, herhalde bayattı diyerek. Yarın yine deneyeceğim ama bu defa taze maya alacağım bakalım nasıl olacak. Şu maya işini becersem, ekmekleri evde yapacağım. Hoş bir tane ekmek yapma makinem var ama inat ettim, elde yapacağım diye. Neyse, sonuçta olur nasıl olsa, yapa boza öğreneceğiz.
Has Kral'ın telefonunu da vereyim bari de Ramazan hizmetimiz tam olsun: 0212 534 97 07

7 Comments:

At 3:30 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

aşkolsun yani anadolu yaksında yokmu ayol şubeleri buz keser gelirse tabii :)

 
At 10:01 ÖÖ, Blogger Sanem said...

Ufff! Bu ne yahu! Yemem de, sarılıp yanında yatarım ben bunun :))
Şaka bir yana, enfes görünüyor.

 
At 12:10 ÖS, Blogger devin said...

Edacım,

Malesef yok Anadolu yakasında şube. Keşke olsa da gitseniz :))

Sanemcim,
Biz yatmadık, patlayana kadar yedik valla. Ama tuzda 9 saatte pişen bir kebapları var, bak onun yanında yatılabilir işte :))

 
At 7:28 ÖS, Blogger Nalan Ünal said...

Mayalı hamur için bir de Dr.Oetker'in instant mayasını deneyin.
Sevgiler:)
Nalan

 
At 1:37 ÖÖ, Blogger devin said...

Sevgili Nalan,

Onu da denedim, olmuyor bir türlü.. Ama azimliyim, başaracağım elbet :)

 
At 8:42 ÖS, Blogger Hüzünler Güzeli... said...

hamuru yaptıktan sonra üzerine nemli bez örtüp 1 saat kadar bekletiyorsun dimi arkadaşım?

 
At 11:05 ÖS, Blogger devin said...

Nemli bez örtüyorum, tarifte yazan kadar bekletiyorum. Ne yapsam başaramadım ama azimliyim.

Devin

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats