26 Eylül 2007

17 Ağustos, mutfakta benim için düzenledikleri sürpriz doğumgünü partisi. Kolumun altına girmiş olan yakışıklı, oğlum olan Deniz bey, yanımdaki diğer oğlan çocuğu mahalleden kankası, beyaz elbiseli güzel çok sevgili yeğenim, kendisi oyuncudur, adını yazmıyorum ki google'de arayan buraya düşmesin :) Deniz bey'in yanındaki güzel de komşu kızı. Beni yataktan kaldırdıkları için rezil bir haldeyim tabii. Zaten fotoğraflarda hep yorgun bir ifadeyle çıkıyorum, eh o kadarı da olur artık diyoruz.
Bugün sıkım sıkım sıkıldım evde. Şoför bey de arazide odun kesiyormuş bugün gelemedi. Yarın gidip kendime bir kurs bulmam lazım, yoksa patlarım böyle evde ben. O ağır yorgunluk bir hafta filan sürüyor, sonra biraz biraz kendime geliyorum ve yapacak iş bulamıyorum. Örgü, dantel işleri de yapamayınca iyice sıkılıyorum. Şu kol şişmeseydi böyle iyi olacaktı. Artık çok dikkat etmek zorunda kalıyorum. Daha beter şişerse feci ağrı yapıyor çünkü. Ben de ağrıdan bıkmış usanmış durumdayım valla. Kitap oku, televizyon seyret, internette oyalan da bir yere kadar. Neyse hafta sonu küçük yeğen geliyor, pek özledi halası onu. Bu geldiğinde bir fotoğrafını çekeyim de koyayım buraya bari.
Geçen kış takı ve tahta boyama kursuna gittiydim kanser nüksedene kadar, bu sene de ebru kursuna gideyim diyorum. Seneler önce ebru yapmıştım, çok severim. Bayağı da başarılı olmuştum kursta, devam edebilseydim keşke. Neyse, öğrenmenin yaşı yok, yeniden öğrenirim. Takı tuku işleri pek sarmadı beni. Yani ucuz malzemeyle takı yapmayı sevmedim. Oturuyorsun güzel bir şey tasarlıyorsun, malzeme ucuz, bir şeye benzemiyor yaptığın. Değerli taşlarla çalışmak da boyumuzu aşıyor haliyle. Tahta boyama da sarmadı pek. Ebru çok severim ama, kültür merkezinde vardı kurs, bakayım yarın soracağım.
12. kür kemoterapiye kaldı 10 gün filan. Bakalım ne olacak, doktorum Ömerim ya ara gemzarı kaldırarak devam edeceğiz, ya bir ilacı kaldırıp iki ilaç devam edeceğiz, ya da ağızdan bir hapla devam edeceğiz dedi. Bitmiyor yani, ama her halükarda bir ilaç eksilirse daha rahat edeceğim. Ben devam etmekten yanayım. Bakalım doktorlarım ne karar verecekler? Hakkımda hayırlısı olsun diyorum başka da bir şey demiyorum.

6 Comments:

At 1:59 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Pisim benim Deniz ne yakışıklıymış valla öylesine demiyorum senin işin var kuzum :) O güzel adını vermediğin içten kızı da tanıma şansına eriştim. Hem ben onun hayranıyım biliyorsun sen zaten :) Ne sıcak bir kare olmuş. Resimde hiç de yorgun çıkmamışsın bilakis Alman ağır ablalara benzettim bebek ben seni :) O fiyonklu tshirt ve bandana ile süper şeker çıkmışsın gözlükde cabası :)

Lütfen kolunu karıştırma malum kumanda olayı :) Ve yorma kendini güzelim.

Ebru sanatı gerçekten çok güzel. Benim birebir arkadaşım olan Esin Sevgin var onun bloğunu ekledim sık güncellemese de arşivine göz atarsın sormak istediklerin varsa mailini veririm sana ben.

http://ebrusanati.blogcu.com/archive/

Sıkılıyorum diye mutfağa dalma sadece resim çektirmek için gir. Deniz'in canı birşey çekmesin ısırırım onu bak söyle ona. Ya da anneannenin başına ekşisin.

O şoförrr şöförrr amcaya da söyle birinci vazifesi seni memnun etmek fazla gezmesin Edi'yi salarım başına de :)

Canım benim senden haberler almak çok güzel seni çok öpüyorum kuzum.

 
At 2:14 ÖÖ, Blogger devin said...

Edacım, güzel kızım..
Of of Deniz yakışıklı evet :) Hem de fena bir şey olacak, hayırlısı diyorum.
Yeğenim ne tatlı değil mi? Yeğenim dediğime bakma, kendi kızım olsa anca bu kadar sevebilirim valla.
Dünya iyisidir.
Bu arada aklıma geldi, haberimiz haftaya çıkacakmış Tempo'da, kesmeden yayınlamak istemiş müdür, haftaya bırakmış, bu hafta yer kalmamış çünkü. Üç sayfa filan tutuyormuş galiba.

Ben de seni çok çok öpüyorum.

 
At 2:04 ÖS, Blogger berfin said...

devin'cim bencede harika çıkmışsın fotoğrafta..zaten hiç problem değil gül yeter okadar yakışyorki..insan başka birşeyi görmüyor.ve denizi(çok severim bu adı)allah bağışlasın sana.sevdiklerinle ol hep ..öperim.sevgilerle

 
At 3:14 ÖS, Blogger ayci said...

Devincim,
yazda dogmani birak birde aslan burcu olmana cokkkk sevindim :) her nedense aslan burcu olanlara karsi bir sevgi damari patlamasi oluyor bende - acaba kendi burcumun olmasi midir?
YOK CANIIIMMM!

Taki incik cincikte pek bana göre degil, bana sorarsan, al önüne a1 boyutunda bir karton - ve gün gectikce o kartonu boyalarla yazilarla bir dev haline getir - yani ben öyle yapiyorum ve hem zaman geciyor hemde duvara asinca ilginc duruyor...

mutlu kal, isikla kal...

 
At 6:59 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

O güzel kız senin yeğeninmiydi :))
Oğluşta ,onun arkadaşı da ,komşunda..Ne güzel ,sıcak bir resim bu böyle :)

Aynı resimden isterim bak :)

 
At 10:34 ÖS, Blogger devin said...

Berfincim, teşekkür ederim. Gülmek iyi gelir ruha bedene :)

Ayçicim,
Aslan burcu kadını gayet iyidir, ben de severim burcumu.

Asortikçim,
Ablamın kızı evet :) Ben yanındayken gelip böyle tanışmak isteyenler filan oluyor, hemen atlıyorum, ben de teyzesiyim diye :)))

Öpüyorum hepinizi.

Devin

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats