18 Kasım 2007

Yarın eğer bu fırtınada uçaklar kalkarsa İstanbul yolcusuyum. Bugünkü fırtınada bahçedeki iki çam ağacı da devrildi. Bir tanesi ikinci katın balkonuna dayandı, bir tanesi de kapının önüne düştü. Allahtan fazla bir zarar olmadı. Komşumuzun her zaman arabasını koyduğu yere indi koca ağaç ama onların da bugün gezmeye gidecekleri tutmuştu yani. İyi oldu, yoksa giderdi araba. Fotoğraflarını çekecektim ama makinenin pili bitmiş, çok yağmur vardı pil almaya da gidemedik. Yazık ya üzüldüm çok ağaçlara, onların sayesinde yazın bahçe acayip serin oluyordu. Şimdi bütün güneş içerde olacak. Bir de odamın penceresinden onları görmeye çok alışmışım, bakıyorum şimdi bayağı boş görünüyor gözüme. Bugün bayağı bir heyecan yaşadık yani. Şu anda da acayip gök gürlüyor ve şimşek çakıyor. İnşallah sabaha biter.
14. kemoterapiye gidiyorum, bir aksilik çıkmazsa sondan bir önceki yani. Bugün bir de düştüm yahu. Bakkala gidiyordum, normalde hep Deniz gider, benim gideceğim tuttu, sokak lambası da yanmıyormuş, köpekler havladı, yabancı köpek mi diye bakayım derken, ağacın açtığı çukura düştüm resmen. Kötü düştüm, dizimi bayağı bir berkittim, inşallah şişmez sabaha ama şişseydi şimdiye kadar şişerdi diye düşünüyorum. Nazar mı değdi nedir, ağaçlar yıkılır, ben düşerim. Birazdan elektrikler gidecek. Zaten böyle giderse bu kışı çoğunlukla elektriksiz geçireceğiz herhalde.

2 Comments:

At 5:46 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Canım benim hassas kadın sen üzülme annem ağaçlar yine diken başlarını senden güç alıp benim aldığım gibi :) Resmede gerek kalmadı o kadar güzel yazmışsın ki resimden öte. Nazar duası bilsem okiycim de tü tütütü diyorum senin güzel mekanına balım. Muck

 
At 6:38 ÖS, Blogger Gültekin pekar said...

fatih bayantemur olarak türkiye'nin seo kategorisinde en büyük ismiyim.sizleride sitelerimde görmekten onur duyarım arkadaşlar.Hepinize sevgi ve saygılarımla. Fatih Bayantemur
Hedefimiz google.com aramalarında mirc indir , mircindir , türkçe mirc indir , mirc indirme , bedava mirc indir , mirc 2010 indir , mirc indir son sürüm blog chat kanalları sohbet kanalları mirc indir kelebek papatya yüzük kelebek chat kelebek mirc chat sohbet muhabbet mirc sohbet mirc sohbet odaları mirc chat odaları mirc sohbet odaları çhat mirc chat sohbet chat chat sohbet mırç mirç mırc chat odaları mirc odaları mirc chat sohbet hakkarim hakkarim okey hakkarim indir facebook türkçe facebook türkçe giriş hakkarim net hakkarim net indir hakkarim okey oyunu hakkarim 101 mynet maynet my net mirc indir mirc indir gezginler aramalarında lider olmaktır. sibersahne.com - sohbet chat mirc sohbet odaları mirc indir

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats