06 Aralık 2007

Bizim pilav böyle değildi ama işte buna yakın bir şeydi. Annem geçenlerde Dardar Dede'ye pilav adamıştı, benim SSK işim için. SSK meselesi çözülünce eh adağı yerine getirmek lazım. Biz de bugün konu komşuyu çağırdık pilav-ayran partisine. Sağolsun asortikkrepçim de geldi. Oturduk, yedik içtik, muhabbet ettik. Ben genelde böyle kadınların bol olduğu gün tipi toplantıları pek sevmesem de iyi vakit geçirdim, gelenlerin hepsi sevdiğim insanlardı ondandır. Asortik bana bir sürü hediye getirmiş. Defterler, boncuklar, teşekkür ediyorum tekrar. Çok sevindim.
Bunun dışında kuzenin eviyle uğraşıyorum. Badana, boya, mutfak, marangoz filan. Şu işler bitse de taşınsa o da bir an evvel. Bir sürü plan yapıyoruz, şöyle gezeriz, böyle sürteriz şeklinde. Pazartesi İstanbul yoluna döküleceğim yine. Baktım bundan sonraki kemoterapi tam 1 Ocak gününe denk geliyor ama herhalde o gün yapılmaz, ayın ikisinde üçünde gel filan diyecekler muhtemelen. Aman iyi bari, yemek yiyebileceğim yılbaşı akşamı.

3 Comments:

At 12:31 ÖS, Blogger zeya said...

Canım çook teşekkürler :)

Bu pilavdan bizde de yapılmıştı birkere mumlar falanda mı yakılmıştı yada o başka birşey miydi bilmiyorum :):)
Kuzen'in gelince pek keyifli olacak ne güzel :)
İstanbul günleri bol şifalı geçsin İnşallah
Öpüyorum :)

 
At 9:22 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Devicim,onları ben sana kongreden almıştım geçen sene..Senindi zaten ama taş boncukları özel olarak kendine kolye yapasın diye aldım :) Güle güle kullan.

 
At 12:30 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

OKUDUM BENDE ASORTİKDE ÇOK SEVİNDİM KEŞKE BENDE GELSEM YANINIZA EE ARTIK BİZ SİZİ BEKLİYORUZ ŞEKERLER :) CANIM ÇEKTİ BU ARADA MİS. DEVİNİM BONCUKLARLA YAPDA KOY SİTEYE BEBEĞİM :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats