09 Aralık 2007

Kapalı ve yağmurlu bir gün. Geç kalktım yataktan, böyle günlerde her tarafım ağrıyor artık. Geçen sene bir damla yağmur düşmemişti, bu sene maşallah başımızı alamadık. Hava çok soğuk değil hatta neredeyse hiç soğuk değil ama işte güneş yok.
Yarın yine yolcuyum. Bu kış bitmeyecek herhalde bu yolculuklar. Akşam uçaklarının azalması çok kötü oldu, dönüş yolculuğu sabahın köründe oluyor ve bayağı yoruyor beni ama Deniz geçenlerde yokluğumun onu çok kötü etkilediğini söylediğinden beri çok fazla kalmamaya çalışıyorum İstanbul'da. Neyse, dönüşte malak gibi yatıp dinleniyorum nasıl olsa. Her kemoterapi öncesi tutulduğum sinirli ve sitresli halime büründüm yine.
İşte böyle hayatın taşlı dikenli yollarında yürüyoruz nitekim.

1 Comments:

At 3:09 ÖS, Anonymous Adsız said...

Bu son olsun birtanem inşallah 13 de gidiyoruz biz eğer fazla kalırsan seni özledim görmek isterim haberleşelim birtanem sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats