27 Aralık 2007

Gittim çektirdim tomografiyi. Sonuçlar yarın. Bünye artık alıştı bu işlere, daha önce heyecan, sıkıntı filan yapardım. Şimdi tık yok. Yarın da kemik ilacı var, kanülü çıkarttırmadım kolumdan, on kere delinmeyeyim.
Bugün ilk defa üşüdüm neredeyse. Hava bayağı soğuk. Erken yaktık sobayı yani. Bir kaç gündür netten mp3 indirip, ipod'a yüklemekle zaman geçiriyorum. Şu anda da kulağımda, Blackmore's Night dinliyorum. Yaptım kendime ortaya karışık bir liste. Ahmet Kaya'dan giriyorum. Mozart'tan çıkıyorum. Üstüste aynı şeyleri dinlemekten çok sıkılıyorum çünkü. Zaten oldum olası üsüste aynı şeyleri yapmaktan pek sıkılırım ben. Aynı müziklerden, aynı görüntülerden, aynı satırlardan fenalık gelir hep. Bu deli ruhum değişiklik ister durmadan. Herhalde göçebe atalarıma çekmişim. Bir yandan da münzevi bir hayat sürmek isterim ki bir nevi öyle bir hayatım var. İşte ne demiş ünlü Türk düşünürü Ajda Pekkan “Ekstrem tenakuzlar içindeyim!”

1 Comments:

At 10:03 ÖS, Blogger Nalan Ünal said...

Tomogrofi sonucu belli oldu mu?

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats