02 Ocak 2008

Bir kaç gündür nezle ve öksürükten musdariptim dün sabah 38.5 ateşle uyandım. Haliyle antibiyotiğe başladım. Akşama düştü ateş ama başladık artık mecburen içeceğiz bütün kutuyu. Tabii antibiyotikle birlikte mide ilacı da şart oldu. Ecza deposu gibiyim maşallah zaten.Yılbaşını evde geçirdik. Nezle olunca dışarı çıkmayayım dedim. Gecenin bir saatinde elinde şarabıyla komşucum geldi. Onunla iki kadeh şarap içtim. Oturduk televizyon seyrettik. Tarkan tam bir hayal kırıklığı oldu yani! Yeni imajını hiç beğenmedim şahsen. Kısa saç yakışmamış valla. Orası burası derken bir gibi yattık uyuduk. Sağa sola telefon edip kutlama yaptık. Amma velakin kontür almak niyetiyle çarşıya inip kontür dışında herşeyi alıp eve geldiğim için bir iki kişi dışında kimseye mesaj neyin atamadım. Buradan bana mesaj atıp da cevap veremediğim arkadaşlarıma kusura bakmayınız diyorum efendim.Bugünlerde Jale sultanla bütün gün film seyrediyoruz. Sabah 11 matinesiyle başlıyoruz, 2, 4 derken gece 9 matinesine kadar uzattık işi. Yakında seyretmediğimiz film kalmayacak kanallarda. Elektrikler kesilip duruyor. Bu sene bu elektrik işi çok fena Fethiye'de. Geçen sene hiç kesilmiyordu, son zamanlarda kesilmeyen gün geçmiyor gibi.

7 Comments:

At 10:33 ÖS, Blogger zeya said...

Bütün gece Tarkan2ı görsel nasılsa parasını bizim vergilerden vereceğiz dedik ama Kenan Doğuludan kopamadık :):)
Film matinelerine çok özendim neler seyrediyorsunuz yazsana.Ben yine hiç film izlememe moduna girdim dur yeni yıl kararlarıma yazayım haftada 2 film seyret diye :):):)
Öpüyorum
Dikkat et kendine :)

 
At 8:44 ÖÖ, Blogger evinkedisi said...

Yorum penceresi çok zor açıldı bu sabah :( Devin, artık öyle hergün akşamları bloglara bakıp yorum bırakarak geçiremiyorum. Hani demişsin ya aynı işi yapmak, aynı müziği bile dinlemek içime fenalık getirir benim diye. Ben de öyle. Bs'ımdan ayrılmak değil de, yeni kulvarlar keşfetmek gibi bir şey bu. Şimdilerde yaptığım birkaç gün ara verip ardından girdiğim bloglardaki birikmiş yazıları okuyup çıkmak. Buradan Fethiye'ye sevgilerimi yolluyorum. Soğuğunu yazmışsın Antalya'da yaşarken biz de soba yakardık, oradan gecelerin ne kadar serin olduğunu bilirim. 2008 hepimize sağlık, barış ve huzur getirsin :) Görüşmek dileğiyle :)

 
At 4:15 ÖS, Blogger Sanem said...

Devin, neler seyrediyorsunuz? Hafta sonu geliyor. Çarşıda belirlediğimiz birkaç dükkan var. Elimizdeki dvd leri izlediğimiz için değiştirip yenilerini almak maksadıyla pazar günü gideceğiz gene. Eğer tavsiye edeceğin filmler varsa hafta sonu almak istiyorum ben. Yazarsan sevinirim. Kağıdım kalemim hazır :)) Sevgiler...

 
At 4:39 ÖS, Blogger devin said...

Kedicim, yorum işi ciddi mesai istiyor valla :) Ben fazla giremiyorum o yüzden o işe, bir kaç kişi var arada yorum bıraktığım o kadar. Bir de böyle kavgalar, gürültüler, alınmalar filan oluyor ya, hiç bana göre değil. Fethiye bugün soğudu biraz ama yine de İstanbul filan gibi değil tabii.
Çok öpüyorum seni.

Sanemcim,
Digitürk'ün film kanallarında ne bulursak seyrediyoruz valla. Film tavsiyesine gelince, benim film zevkim değişik galiba biraz ama bir ara yayınladığım, sevdiğim filmler top 10 listesini vereyim sana
1. A Streetcar Named Desire (İhtiras Tramvayı)
2. The African Queen (Afrika Kralicesi)
3. Citizen Kane (Yurttaş Kane)
4. Cabaret (Kabare)
5. Blade Runner (Bıçak Sırtı)
6. Gilda
7. Curse of the Golden Flowers (Altın Çiçeğin Laneti)
8. Butch Cassidy and the Sundance Kid
9. Barfly (Bar Kelebeği)
10. Crouching Tiger, Hidden Dragon (Kaplan ve Ejderha)
İşte bunlar :)
Bir de seyretmediysen Babil güzel film gerçekten, sonracığıma Pan'ın Labirenti'ni de beğenmiştim.

 
At 4:41 ÖS, Blogger devin said...

Zeyacım,

Digitürk'ün film kanallarında ne çıkarsa bahtımıza diyoruz :)
Çok öpüyorum seni.

 
At 4:55 ÖS, Blogger Sanem said...

Not aldım hepsini. Çok teşekkürler :))

 
At 9:30 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Sanem,Ben mutluluk ve sınav ı da beğendim..
hayatımın kadınısın da aklıma geldi bana seyret demişlerdi ,çok güzeldi..

Devin, isteyerek kavga ve gürültülere karışmıyorum ben vallahi beni buluyorlar..Görürsem yazmadan duramıyorum da :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats