28 Aralık 2007

Tomografi sonucu iyi. Tabii nihai olarak Ömer karar verecek. Devlet hastanesindeki doktorun kargacık burgacık yazdığı rapordan bir şey anlamadığım için bir de Nail Bey'e götürüp gösterdim filmleri, o daha önceki tomografilerden beni biliyor. Karaciğerimin daha öncekilere göre çok daha iyi göründüğünü söyledi. Bakalım ne olacak. Ömer bugün telefonda kemoterapiye devam etmekten yana olduğunu ama filmleri gördükten sonra kesin kararını vereceğini söyledi. O ne derse onu yapacağız haliyle.
Önümüzdeki hafta da yemek yiyebilmek hoş olacak.

4 Comments:

At 12:23 ÖS, Blogger zeya said...

Gelip gidip bakıyordum tomogrofi sonucunu yazdın mı diye. İyi çıkmasına çok sevindim. Bakalım nihai karar ne çıkacak?
Yılbaşı kartın için çook teşekkür ederiz.
2008 senin için harika bir yıl olsun. Öpüyorum seni kocaman :)
Mutlu Yıllar

 
At 9:21 ÖS, Blogger Fifi Croissant said...

Aynen ben de meraklanmıştım, geçmiş olsun diyip tahtaya vuruyorum. Bundan sonra hep iyi haberler olsun.

 
At 12:09 ÖÖ, Blogger devin said...

Hepimiz için iyi haberlerle dolu, güzel bir yıl olsun arkadaşlarım :)

 
At 2:28 ÖS, Blogger Nalan Ünal said...

Çok sevindim, sana mutlu bir yıl diliyorum.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats