15 Ocak 2008

Dördüncü sezonu başladı bugün House'un. Eski ekip gitti, bakalım ukala doktorumuz kendine yeni bir ekip yapacak mı? Gerçi böyle yakışıklı doktorlar anca filmlerde dizilerde oluyor işte.
Bir kazak örmeye başladım ama biraz küçük oluyor sanki, neyse Deniz efendi giyer, belki de hırka yaparım. Bir zanaks attırıp uyusam mı yoksa akışına bırakıp sabaha kadar otursam mı şeklinde ikilem içindeyim. Bacak aramda çıkan münasebetsiz çıban yüzünden hastaneye gittim bugün, normalde öyle bir şey için doktora filan gitmem ama işte, belki yarılması gerekir dedi doktorum Ömerim, neyse yarmadı cerrah, antibiyotik iç dedi. Zaten her kemodan sonra bir kutu antibiyotik bitirmek adetten oldu artık. Esnaf hastanesine gittim, eğer yarmaya kalksalardı "parasıyla diil mi kardeşim, bayıltın öyle yapın" diyebilmek için valla. Canımın yanmasından çok sıkıldım artık.

1 Comments:

At 3:12 ÖS, Blogger endiseliperi said...

sevgili devin,
ilgin için teşekkür ederim çok. umarım en kısa zamanda iyileşirsin. o kadar ama o kadar yaygın ki bu beter hastalık, daha kolay tedavi yolları icat etmeleri gerek artık.

benim mail adresim, endiseliperi@yahoo.com
önereceğin doktorun ismini yazarsan, şimdi olmasa bile gelecek sefer için aklımda olsun. gelecek sefer için diyorum, çünkü benim ki fibrokistik mi deniyor ne deniyor, işte o türdenmiş ki, her yıl bir kistle karşılaşmamız pek mümkün kısaca. doktora, bunu nasıl önleriz, diye sordum, içki sigara, çay kahve, kırmızı et, kızartma, çikolata, katı yağ yok, dedi:p eh bunlara uyup yine de her yıl yaptırmam gereken mamografi ve ultrasonda bir kitle ile karşılaşmamız da mümkün ama.

neyse senin zaten canın çok sıkkındır bu konudan.

kendine iyi bak, güzel, neşeli filmler izle.

sevgilerimle.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats