31 Ocak 2008

Döndüm, böylece 17. kemoyu da ifa etmiş olduk bakalım. Doktorum bir ihtimal ilacı değiştireceğini, taksoter yerine ağızdan kemoterapi hapı verebileceğini söyledi. Herceptin'e devam. Eh bundan böyle gelmeyeyim İstanbul'a, Fethiye'de alayım madem damardan tek herceptinse dedim izin çıkmadı. Ağızdan hap daha rahatmış, iki hafta boyunca günde iki tane içiyormuşsun ve dozlar günlere yayıldığı için yan etkiler daha hafif oluyormuş, saçları da az döküyormuş, saçlarım çıkmaya başladı zaten, bir yıldır kellikten sıkıldı bünye muhtemelen. Mide bulantısı yaparmış ama taksoterin bulandırmadığı mideyi kolay kolay bir şey bulandırmaz gibi gelir bana, el ayak sendromu diye bir halt olurmuş bir ihtimal, eller ayaklar bööle kızarırmış. Neyse, ne gelirse başımıza gelecek bakalım, sonuçta bunlar mücadele yolunda verilen kayıplar, böyle bakmak lazım yan etki meselelerine, kafayı takmaya gelmez yani. Bu ağızdan hap daha mı iyi daha mı kötü dedim, ne daha iyi ne daha kötü aynı dedi doktorum Ömerim.
Yorgunum haliyle, hep aynı şeyler işte, git gel Konya altı saat demiş atalarımız.

4 Comments:

At 10:14 ÖÖ, Blogger Dilek35 said...

devincim dert bir defa girmeye görsün çıkmıyor bir türlü ama ben senin azmine mücadelene hayranım hayata tutunmana ZAFER SENİN OLACAK EMİNİM

 
At 8:34 ÖS, Blogger Nalan Ünal said...

Devin'cim,
O ağızdan alınan ilacı abimin eşi 2aydır kullanıyor. Üstelik hem 20 günde bir kemo alıyor hem de ilacı kullanıyor. Bize de olası yan etkilerinden bahsetmişlerdi ama şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadık. El, ayak ve ağızda yaralara sebep olduğunu biliyorduk. Daha çok ince derili bölgelerde problem yaratabiliyormuş. İlaca 2 haftada bir ise 5 günlük ara veriyoruz.Umarım sende de yan etkiler yaşanmaz.Gerçi yaşansa bile alıştık artık onu da aşarız:)

Kalbim seninle...
Sevgiler,
Nalan

 
At 11:33 ÖS, Blogger devin said...

Dilekçim, sağol güzel dileklerin için :)
Öpüyorum

Nalancım,
Ya hepsinin bir sürü yan etkisi oluyor ama ben pek aldırmıyorum, ne yapalım başa gelen çekiliyor. Hem belki ağızdan hap daha rahat olur diye de düşünüyorum bir yandan. Bakalım artık. Teşekkür ediyorum çok.
Sevgiler

 
At 12:38 ÖÖ, Blogger zeya said...

biri daha bitti demek :)
Şifası bol olsun :):)
İstanbul'un soğuğundan kurtuldun demek :) Fethiye nasıl?
Öpüyorum seni kocaman :):)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats