04 Şubat 2008

Bi süre böyle...


6 Comments:

At 10:21 ÖÖ, Blogger Aslı Cin said...

Umarım iyisindir Devin :)

 
At 5:15 ÖS, Blogger Alphecca said...

Selam Devin,
Mail adresine baktım ama bulamadım. Asli Cin' in bloğuna bir bakar mısın ? Senin yardımın olabilir diye düşündüm birden !!

Şimdiden sağol :)
Bu arada Asortik aracılığı ile yorum bırakıyorum :)

 
At 8:13 ÖS, Blogger devin said...

Aslıcım,
İyiyim, sadece biraz yorgunum o kadar.


Çocuk gibi,
Baktım ama pek bir şey anlamadım. Ona mail adresimi yazdım, devinkuzu@yahoo.com. Mesele nedir yazarsanız sevinirim. Yardımcı olmaya da çalışırım.
Sevgiler

Devin

 
At 4:23 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Canım iyi ol yorgunluk geçr pisi gibi dinlen sen emi bu arada bu yorumu sil barb michelen said... gelen spamcılar bloggerlara dadandı yahu :( Kendine de iyi bak emi birtanem. Not: dün aradım kapalı verdi cebin aklım sende bir mail at bana merakta bırakma beni emi.

 
At 2:32 ÖS, Anonymous Adsız said...

kedinin yrinde olmak isterdim çok uykum geldi :)

 
At 12:06 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

çok güzel yorumlar yazılmış tebrik ederim.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats