16 Mart 2008

Kayaköy'e gittik bugün, hava pek güzeldi. Börek yedik, ayran içtik. Biraz gezindik. Kuzen geldi yerleşti Fethiye'ye. Annesi çok yaşlandı artık, herşeyi de unutuyor, ama 92 yaşına rağmen yine iyi olduğunu düşünüyorum.
Akşama da kıymalı makarna yaptım. Bu hapların yan etkileri azmış hakikaten ya da daha yeni başladık ondan ama kendimi iyi hissediyorum. Bugün çok debelenince yemekti-bulaşıktı Deniz efendi yatırdı beni hadi bakim kanserli annem ol yat şuraya, bir yerine bir şey olacak diye. En güzeli yemek yiyebilmek oldu tabii. Fazla kaçırmamaya çalışıyorum ama şişmanlamak istemiyorum şimdi. Gerçi bir yıllık açlıktan sonra ne boğazımı tutmak zor oluyor ama şişmanlamamak lazım. Bugün iki böreği yerdim mesela ama yemedim, gerçi eve gelip çayla simit lüplettim, üstüne de makarna götürdüm, az yedim hesapta.
Bu ilacın ciddi tek bir yan etkisi var, el/ayak sendromu denilen bir nane, ellerde ayaklarda yara çıkabiliyormuş. Önlem mahiyetinde el işi yapmam yasaklandı, taş tablo da yapamayacağım, ne halt edeceğim bilmem. Muhtemelen kendimi kekti pastaydı yapmaya vereceğim.
Bahar geldi Fethiye'ye, güzel oldu. Yakında deniz mevsimini de açarız.

2 Comments:

At 12:59 ÖÖ, Blogger zeya said...

Maşallah ne güzel resimler :):):)
Fethiye de havalar ısınmıştır ayy burda bile ısındı yaşasın.
Canım kıymalı makarna istedi gecenin bu saati. Ben her saniye yemek düşünüyorum bunca yazıdan ona takıldım valla :):):)
öpüyorum kocaman

 
At 8:27 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Devin :)

Kendimi iyi hissettiğim için geldim ve bütün yeni girdiğin yazıları bitirdim ama şu an burada gecenin on buçuğu ve börekler, kıymalı makarnalar, simittttt....Yapılır mı bu yahu!?

Fotolara bayıldım, böyle yaşlıları çok iyi buluyorum, demek herkes yavaş yavaş Fethiye'ye yerleşiyor :) Ne güzel, yazdıklarınla sanki aranızda gibi hissediyorum.

Bol kitaplı, bol filmli, yemek yapmalı ama az yan etkili günler :) Görüşmek dileğiyle :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats