21 Kasım 2008

Yarın akşam yani 22 Kasım Cumartesi gününden itibaren 88.6 Radyo Yaren'de saat 17:00-19:00 arası program yapmaya başlıyorum. Bugün bütün gün oturdum ve program akışı hazırladım. Kolay iş değil ama çok da zor değil. Hoş bu diksiyonla dinleyici anlayacak mı söylediklerimi orasını hiç bilemiyorum tabi. Fethiye ve çevresinde dinlenilen bir radyo. Yerel bir kişiliğim vesselam!
Programa daha isim bulmuş değilim. Bu gidişle de bulamayacağım herhalde. Bakalım nasıl olacak? Ben de merak etmiyor değilim hani.
İşte kış, saat beşte hava kararır. Gece yağmur yağar. Yağmur yağınca oram buram ağrır, hayat geçiyor bir şekilde.

4 Comments:

At 8:07 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

İlk dinleyecin burada :))

 
At 3:48 ÖÖ, Blogger yalnızlar kraliçesi said...

başarılar dilerim..

 
At 10:36 ÖS, Anonymous Adsız said...

ben de dinlemek istiyorum ama :)
başarılar :)

 
At 5:20 ÖS, Blogger devin said...

Mersiler efem. İnternetten de dinleniyormuş ama ben başaramadım.www.yarenradyo.com adresinden dinleniyor hesapta ama sanırsam sitede bir bozukluk var. Programa isim buldum. Kedi Güncesi. Güzel mi?

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats