02 Ocak 2009

Mutlu yıllar!
Yazmayalı epey oluyor farkındayım ama pek keyfim yoktu. Burada hayat aynı gidiyor işte. Geçen hafta salak sepet bir ilaç ve reçete sorunu yüzünden yaptığım önce Antalya sonra İstanbul seyahatlerini saymazsak tabii. Neyse sorunu çözdük ama bayağı bir yoruldum. Dün bütün gün çıkmadım yataktan.
Sağlığım iyi. Yani yeni bir şey yok. Bugün hava güzeldi. Kuzenle köpekleri alıp deniz kıyısına gittik. Yukarıda fotoğrafı görülen Dante, ilk defa böyle bir yerde serbest kalmanın coşkusuyla epey bir koşturdu. Kendisi son derece efendi bir köpektir.
Hayat aynı işte.

3 Comments:

At 7:43 ÖS, Blogger Delfina ; said...

devincim senden haber alınca çok sevindim,lütfen aradabirşeyler karala sen de:) Dante ne şekermiş öyle yaa,oğluma göre tam :)

 
At 10:28 ÖS, Blogger Sanem said...

Gönlünce geçsin 2009. Adresini yazarsan bloğa kaydedeyim. Şifredeyim de. :)
Sevgiler...

 
At 9:07 ÖS, Blogger Asortik Krep said...

Devin, bu şeker şeyi ben niye hiç görmedim..?

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats