12 Şubat 2009


Hastayım, bir süre yazamam herhalde.

4 Comments:

At 1:25 ÖÖ, Blogger Nalan Ünal said...

İyi misin?

 
At 8:46 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Sevgili Devin;

Uzun süredir gelmemişim, farkındayım. Neyin var ve şimdi nasılsın demek istedim. Kendine iyi bak ve Dante ne kadar güzel bir köpek öyle! Allah sahibine bağışlasın :) Sana da çoook geçmiş olsun.

 
At 9:41 ÖÖ, Blogger Belen said...

Devin hanım, sizinle babamın kanser olduğunu öğrendiğimiz günlerde tanıştım. O günden bu yana sağlığınızı, hayata dair paylaşımlarınızı, düşüncelerinizi takip ediyordum. Ancak, babam gittiğinden bu yana sitenize girmemiştim. Kendimi, ihanet etmiş gibi, suçlu gibi hissettim. Çünkü, siz babama ve bize bilmeden çok moral verdiniz, umut verdiniz. Hayattan vazgeçmemeyi öğrettiniz. Size çok teşekkür ediyor, sevdiğiniz insanlarla dilediğiniz gibi geçireceğiniz uzun uzun zamanlar diliyorum.......sevgiler

 
At 7:22 ÖS, Blogger evinkedisi said...

Devinnn?

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats