19 Mart 2008

Jale Hanım Sultan'ın doğumgünüydü bugün. Ona hoş bir yüzük ve çiçek aldım. Komşucum da pastasını getirdi. Kestik, yedik, çay içtik. Mutlu yıllar anneciğim.
Balkon için de tanesi 50 kuruşa çok güzel hercai menekşeler aldım ama tek renk böyle maviye çalan bir mor. Ekince çekerim fotoğraflarını. Eh bahar geldi balkonlar, bahçeler şenleniyor yavaş yavaş.
Kendimi iyi hissediyorum. Bugün ağzımı burnumu bağlayıp Dük'ü de taradım bir güzel. Hayvan güzelleşti valla. Çok tüy oluyor ortalık, haftada bir taramak lazım. Neyse yaparım artık. Arkadaşlarım bana bir sürü kitap yolluyorlar, sağolsunlar. Örgü neyin yasaklanınca kitap okumaya vereceğim kendimi mecburen. Lost'u seyrettim biraz önce. 3. sezondan sıkılmıştım ama 4. sezon heyecanlı geçiyor. Bakalım ne olacak.
Yaz geliyor seviniyorum. Deniz sezonu başlayınca iyice sevineceğim. Yazın zaman öyle böyle geçiyor, kışın ruhum çok daralıyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats