08 Haziran 2006

Huzurlarınızda Pati Bey, kendisi dört aylık bir Labrador Retreiver (ben bilmem, veterinerin yalancısıyım). Yaklaşık 10 gündür bizimle birlikte. Kimindir sahibi yoksa benimdir yapacağım demiştim, sahibi çıkmadı, e haliyle benim artık. Fil gibi yemek yemekte olup, beni pek sevmektedir. Geçen gün, salona işediğinde Erol'dan azarı yiyince, gelip arkama saklanmış, kalbimi bir kere daha fethetmiştir. Arka planda masum masum! yatar gibi görünen Biber Bey'le yemeği kim önce yiyecek diye kavga ederlerken, evin 3. köpek yavrusu -ki kendisi görünüş itibariyle kedidir- Minnoş Hanım, kendilerini hiç mi hiç iplemeden köpek mamalarını kıtır kıtır götürmektedir.
Evde bunca hayvan olunca insanın canı da sıkılmıyor. Bütün gün otur bunları seyret. Bugün bir eldiven bulmuşlar, bir çekiştiriyorlardı ki sorma gitsin. Minnoş Hanım'ın ise en sevdiği aktivite Pati Bey'in kuyruğunun ucundaki tüylerle oynamak, arada da Biber Bey'e tırnak atmak.

Bugün kendime 1500 parçalık bir puzzle aldım. Bir de pek bir puzzle üstadıymışım gibi zor bir desen seçmişim ki o kadar olur. Neyse, yine de hoşuma gitti. Fazla el işi yapamayınca canım sıkılıyor, bakalım belki de puzzle derdime derman olur.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats