19 Ağustos 2006

Eve döndük, yalnız korkunç bir hastane havasında olan ama ortalıkta tek bir görevlinin bile gözükmediği termal tesislerde kalmadık haliyle. Bodrum'da Club Ersan diye bir tatil köyünde kaldık altı gün ve ben altı gün boyunca tam bir öküz Türk modunda, sabahtan akşama kadar bira içerek, kitap okudum (gerçi kitap okuyan tek Türk bendim) ve arada sırada da denize girdim. Fena bir yer değildi ama bütün herşey dahil oteller gibi kalite malite yoktu. Neyse ki kahve Nescafe, bira da Tuborg'du da Marmara 34'e talim etmek zorunda kalmadım. Şu yukarıda görülen havuza bir kere bile girmiş değilim çünkü hakikaten şahane bir denizi vardı. Tabii Akyaka'da oturup Bodrum'a tatile gitmek biraz nasıl desem şımarık bir durum oldu ama "dayım sağolsun" dedim ve keyif yaptım valla. Deniz de kendine bulduğu arkadaşlarıyla bütün gün havuzdan çıkmadı, annem de iyi zaman geçirdi. Sonuçta hepimize iyi geldi.
Ama insanın evi gibi yok haliyle.
Havalar acayip sıcak ve rutubetli, bütün gün bunal bunal bunalmaktan başka bir şey yapmıyorum. Bu arada da 17 Ağustos itibariyle 44. yaşımı idrak etmiş de bulunuyorum, doğum günüm kutlu olsun nitekim.
Yaşlandık yahu!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats