25 Ağustos 2006

İlaç almak artık iyice rutine bindi, gidiyorum, ilaçlanıyorum ve dönüyorum. İstanbul'a gittiğim zamanlarda bayağı hayatımı etkileyen bir olaydı ama şimdi normal bir şeymiş gibi. Eylül'ün 14'ünde yine burada ilaçlanacağım, ondan sonraki tedavi için İstanbul'a gideceğim, tomografi filan çekilecek, dişlerimi yaptırmak da istiyorum.
Bu sabah üşüdüm ve üzerimi örttüm, kalkıp dereceye baktığımda hava 30 dereceydi, eh bayağı bir serin geldi haliyle.
Seramik kursu iyi gidiyor, Deniz ve Yunus'da iki gündür benimle geliyor, bugün Yunus erken sıkıldı ve kaçtı zaten pek yetenekli de sayılmaz ama Deniz'in bayağı bir hoşuna gitti, çok güzel şeyler de yapıyor, inşallah devam eder bakalım. Ben de fena işler çıkartmıyorum arada, ayrıca anne oğul beraber bir şeyler yapmak ikimizin de hoşuna gidiyor.
Şu sıcaklar geçse iyi olacak...
Rüyamda Michael Jackson'u gördüm ve "Bu adamcağız da beyaz olucam diye kendini yedi bitirdi" şeklinde bayağı bir acıyıp dertlendim kendisine, o pedofil sapığın nesine acıdıysam artık. Aynı gecenin ikinci rüyasında ise, çok kalabalık bir cenaze töreni vardı, ama aynı zamanda da bir sürü mezar vardı, ahali cenaze namazı için kalktığında arkalarda kalmış ve kimsenin ilgi göstermediği bir mezarın başına gidip, üstüne bir zeytin tanesi bıraktım.
Annem rüyamı "Kimsesiz biri senden bir iyilik görecek" diye yorumladı. Jale dururken Freud'da kim oluyormuş...
İlaçtan sonraki uykusuz gecemi de eda etmiş bulunuyorum. Saat sabahın beşi oldu, seramik bir pano tasarladım bakalım yarın onu yapmaya başlayacağım. Bir cigara daha tüttürüp (tüttürüyorum çünkü içmiyorum!) yatayım ve televizyon seyredeyim bari.

1 Comments:

At 10:57 ÖS, Anonymous Adsız said...

Zülfü Livaneli'yi övmüş müsünüz yoksa yerden yer mi vurmuşsunuz anlamadım ama ben onu çok severim çok da değer verdiğim bir sanatçıdır Zülfü Livaneli. kim bu kadar güzel sözleer yazıp bu kadar tok sesle bu kadar gururla söyleyebilir ki. kendi mezhebi farklı olduğu halde öyle güzel türküler yazmıştır ki. onu tebrik etmekten başka bir şey geçmedi benim şimdiye kadar aklımdan...


....KELEBEK....

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats