16 Mayıs 2006

İyi ki doğdun, sevgili yeğenim, bugün senin doğum günün. Belki uzaklardaki teyzenden bir doğum günü hediyesi olur bu satırlar sana.
Doğduğunda annen 21 ben 16 yaşındaydık. Şimdi düşünüyorum da, iki çocuk çocuk bakmışız meğer. Kendimizi ne kadar büyük, ne kadar olgun zannediyorduk, öyle herşeye kadirdik ve öyle herşeyi yapabilirdik ki, annen bir çocuk yapmakta hiçbir beis görmemişti mesela. Ama biliyor musun, iyi ki de görmemiş, iyi ki de doğurmuş seni... Seni ilk gördüğüm günü hiç unutamam. Beşiğinde yatıyordun, dünyanın en güzel bebeği senmişsin gibi gelmişti bana -ki öyleydin.
Uzun yıllar doğuramadığım çocuğum oldun sen benim. Doğurdum da bir şey değişti mi? Sadece sana bir kardeş geldi... Seni seviyorum.

1 Comments:

At 5:25 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats