08 Mayıs 2006


Normal hafta sonu, üstte Babadağ ve Mendos. Akyaka'dan dönüşte böyle bir manzara vardı. Her zaman papatya topladığım tarladan yine bir sürü papatya topladım, ev hiç taze çiçeksiz kalmıyor bu tarla sayesinde. Yunus, Biberle ilgilenir zannetmiştim ama pek ilgisini çekmedi gibi, hani cici köpek diye seviyor ama o kadar. Bir kaç gündür saçma sapan bir alerji sorunuyla uğraştığım için keyfim bayağı kaçık. Canım yanıyor, canım yanınca tepem atıyor, e yetti yani diye. Sürmediğim merhem kalmadı, bana mısın demiyor meretler. Perşembe günü hastanede göstereceğim, bakalım ne olacak. Annem zona olabilirsin diyor ama o her zaman en kötüsünü düşünür. Yarın bir Ömer'i arayıp böyle bir ihtimal olabilir mi diye sormak lazım geliyor, hani zona olmuşsam tedavi ne olur diye.
Cumartesi günü sözde pikniğe gidecektik, cuma gecesi bir sürü şey pişirdim ama yağmur yağdı gidemedik, biz de akşam yemeğinde yedik. Bu gece de zencefilli bisküvi pişirdim, üstlerini de çikolatayla kapladım, bayağı lezzetli oldular. Bakalım sabah Deniz kahvaltıda yer inşallah. Aslında kalkıp çocuğa kahvaltı hazırlamayı çok istiyorum çünkü ben kalkıp hazırlayınca kahvaltı ediyor garibim, ama yapamıyorum, bir kaç gün kalktım ama çok yoruldum. Çok yorgunum zaten o yüzden oturmuyorum yerimde, bir oturursam bir daha kalkamayacakmışım gibi geliyor. Uykularım da kalitesiz, yorgun uyanıyorum. Keyifsizim yani.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats