10 Mayıs 2006

Neydi o şarkı? Ağrılar sancılar gelir... Ağrıdan tabanı yanmış it gibi dolaştım ortalarda. Ne ağrılı bir meretmiş bu zona dedikleri. Akşam da artık dayanamadım ve gidip iğne oldum. Kalçadan iğneden de pek korkarım hani yani, neyse yedim voltareni biraz azaldı ağrısı. Gecenin geri kalanında da cerrahpaşa radyasyon onkolojisi için kurabiye pişirdim. Emine Beder ablam sağolsun, ne yaptıysam gayet lezzetli oldu. Niyetim herkese ayrı bir çeşit yapmaktı ama zona yüzünden birkaç çeşit yapabildim ancak. Bugün gidip ambalajcıdan güzel kağıtlar ve kağıt torbalar aldım süslü süslü, kurabiyeleri onların içine koydum. Hepsi bana çok iyi davranıyor, şimdi birine götürsen öbürüne götürmemek olmaz diye üç doktor, üç hemşire, iki görevli ve bir laboratuvar görevlisine kurabiye yaptım. Belki fazla olursa eczaneye de veririm bir torba. Ömer'e ve ablama da yarın ekmek yapacağım. Ömer istersen pazartesi gel demişti ama pazar akşamına bilet kalmamış, o yüzden yarın gidiyorum İstanbul'a. Gitsem de ağrıyor, gitmesem de nasıl olsa, hiç değilse giderim, aradan çıkmış olur. Perşembe günü hastane çıkışında Selma'yı da görürüm, belki Hale'ye uğrarım, fazla ağrım olmaz inşallah bakalım. Belki serumla verirler bir ağrı kesici. Voltaren'de insanın kıçını ağrıtıyor fena halde, yiyorsun zaten, onun acısından esas sancıyı unutuyorsun.
Niyetim bir tane enjektör fotoğrafı koymaktı bugün ama, herhalde sunucuda bir sorun var, koyamadım.

1 Comments:

At 5:26 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats