09 Mayıs 2006

Kıdrak koyuna yaptığımız bir gezide çektiğim fotoğraf. Gün batımı ve bulutların rengi çok güzeldi. Havalar da bir doğru dürüst ısınamadı gitti. Hoş ısındı mı da tam ısınıyor ama akşamları en azından balkonda oturmak istiyor artık insan. İngiliz vatandaşlarımız başladılar denize girmeye ama bana soğuk geliyor henüz.
Diplomasız doktor Jale'nin koyduğu teşhis doğru çıktı. Zona olmuşum, doktorun dediğine göre de "dört dörtlük zona"ymışım. Bağışıklık sistemi çökünce, saçma sapan ne hastalık varsa bulup çıkartıyor bünye, kanserden değil bu acayip hastalıklardan ölüp gideceğim valla. İstanbul'a giderayak bu eksikti, Ömer tedavimin aksamayacağını ama bir bakacaklarını söyledi, bakalım ne olacak. Aslında yarın arayıp, canımın çok yandığını ve ilacı biraz ertelesek bir sorun olup olmayacağını soracağım. Bu halde nasıl giderim hiç bilmiyorum çünkü, bayağı canım yanıyor. Bir de şimdi yapmayalım bir hafta sonra gel derlerse hiç hoş olmaz doğrusu. Zona için ilaçları almaya başladım ama ne zaman etki eder kim bilsin. İnsanın sağlığı bir bozulmaya görsün zaten, gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Bu akşam mutfağa giremedim bile. K-Pax diye bir film seyrettim televizyonda, çok da beğenmedim.

1 Comments:

At 5:26 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats